Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Hei! Jeg går vanligvis på ppiller. Jeg slurvet med pillene rundt eggløsning. Og jeg hadde sex rundt el dagene. Og jeg fikk ingen mens. 3 dager etter forventet mens har jeg fått brunt utflod. Jeg har hatt mensmurring helt siden dagen jeg skulle hatt mens. Jeg trodde dette var mens, men jeg vet ikke om det er det. Har ikke testet meg for graviditet enda. Hva er det som skjer? Fortvilet jente 20
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Det som skjer er at du må ta en test. Men det regner jeg med du er stor nok jente til å tenke ut selv.
Athene Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Går du på pillen har du ikke eggløsning, så det går ikke ann å slurve rundt eggløsning. Men det å glemme piller kan medføre at kroppen får eggløsning. Jo flere piller man glemmer jo høyere sannsynlighet for at det skjer. Og har man sex i dagene før eller rundt da man glemmer pillen (sæd kan leve 7 døgn i deg) kan du være gravid. Symptomene du beskriver er vanlige i begynnelsen av en graviditet, men dette er også symptomer kroppen kan få dersom man har klusset med å ta pillene, noe også uteblitt mens kan være et resultat av. For å svare deg kort; Ingen her kan si om du er gravid eller ikke. Ta en test.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå