Gå til innhold

Feriehus i Danmark, sommeren 2011


toyses

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng som har tenkt å leie feriehus i Danmark i sommer. Vi vil være et sted der det er store sjanser for godt vær og gjerne nær sjøen. Er det noen som har vært i Danmark som har noen forslag til hvor det er fint? Vi kommer med bil forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er en gjeng som har tenkt å leie feriehus i Danmark i sommer. Vi vil være et sted der det er store sjanser for godt vær og gjerne nær sjøen. Er det noen som har vært i Danmark som har noen forslag til hvor det er fint? Vi kommer med bil forresten. :)

Vi liker østkysten, for det er det minst vind.

Nærheten av Ebeltoft liker vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i København så i fjor bodde vi i Gilleleje,som er ca 1 times biltur fra Kbh. Sol,avslapping men også nærhet til den dejligste byen jeg vet om-København:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten var vi i mange år på Røndbjerg ved Limfjorden. Har bare flotte minner derfra. Flott badeanlegg, nær strand, ridesenter, lekehus osv. Nå begynner det jo å bli noen år siden da, så jeg vet jo ikke hvordan det er der nå, men jeg vet at det fortsatt er sommerleiligheter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten var vi i mange år på Røndbjerg ved Limfjorden. Har bare flotte minner derfra. Flott badeanlegg, nær strand, ridesenter, lekehus osv. Nå begynner det jo å bli noen år siden da, så jeg vet jo ikke hvordan det er der nå, men jeg vet at det fortsatt er sommerleiligheter der.

Rønbjerg er nyrenovert og i full drift etter nye eiere overtok. Har bare sett bilder, det er noen år siden vi har vært der. Vi har vært der en del ganger (men aldri om sommeren) det er en flott plass, spesielt for barnefamilier, og kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rønbjerg er nyrenovert og i full drift etter nye eiere overtok. Har bare sett bilder, det er noen år siden vi har vært der. Vi har vært der en del ganger (men aldri om sommeren) det er en flott plass, spesielt for barnefamilier, og kan absolutt anbefales.

Her likte vi oss og. Hadde med tre barn og minsten var 2 1/2 mnd. De på 2 og 3 år storkoste seg deg.

Vi har leid hus i Ebeltoft og der koste vi oss og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om dere reiser med barn eller uten.

Når man reiser med barn så velger man barnevennlig. Uten så er det fritt fram.

Jeg må si at jeg drømmer om Bornholm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå ferie i Danmark er jo rett og slett herlig! Vurderer det vi også.

Var på ferie i danmark i 2009, og hadde det fantastisk!

Vi hadde ferie hus litt ute på landet, og drev med aktiviteter hele dagen.

Vi var på stranden, spilte spill, hadde quiz, kort, ballspill osv.

Hva tenker dere å gjøre da?

Har mange ideer til hvor dere kan dra, men hvordan aktiviter ønsker dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå fikk eg lyst å reise til Danmark til sommeren!

Anbefaler også Ebeltoft, koselig by, flotte strender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Danmark. Både med og uten barn. :)

Veldig glad i toppen av Danmark, Skagen. Men hele østkysten av Jylland er veldig bra. Fyn er også bra, veldig mye på ei lita øy, korte avstander hvis man vil oppleve noe. Både dyrehage, slott osv.

Ellers er også østkysten av Sjælland nydelig, fantastiske strender.

Også ned mot Tyskland er det bra...

Egentlig er hele Danmark nydelig! Skal bli dansk i mitt neste liv.

Dere finner masse på visitdenmark.no. Feriehus finnes over hele landet i alle kategorier.

God ferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Elsker Danmark. Både med og uten barn. :)

Veldig glad i toppen av Danmark, Skagen. Men hele østkysten av Jylland er veldig bra. Fyn er også bra, veldig mye på ei lita øy, korte avstander hvis man vil oppleve noe. Både dyrehage, slott osv.

Ellers er også østkysten av Sjælland nydelig, fantastiske strender.

Også ned mot Tyskland er det bra...

Egentlig er hele Danmark nydelig! Skal bli dansk i mitt neste liv.

Dere finner masse på visitdenmark.no. Feriehus finnes over hele landet i alle kategorier.

God ferie

:jepp: Jeg gjorde dansker av meg i dette livet. Klarte ikke vente til det neste. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle småstedene på Sjælland er veldig sjarmerende og det er kort vei til København, sjøen og kunstmuseet Louisiana. Gilleleje er spesielt herlig, men også Dronningmølle, Hillerød og Holbæk kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...