Tøsen Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Er det noen med litt peiling på vin som kan anbefale en lett rett som jeg kan servere til en Masi Brolo di Campofiorin 2007?
Tøsen Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2011 Du er kanskje inne på noe, så lenge jeg ikke lager for sterk mat :-)
Gjest Nanne70 Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Hva med en pastarett eller lyst kjøtt? Det meste av italiensk mat og mye annen middelhavsmat vil nok passe.
Supraspinatus Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Jeg ville gått for noe kraftigere. Kalv kanskje.
Gjest Lille-pus Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Er det noen med litt peiling på vin som kan anbefale en lett rett som jeg kan servere til en Masi Brolo di Campofiorin 2007? Vilt (reinsdyr, hjort, elg), okse, lam. Dette er en vin som er for ikke er egnet til pizza eller paste (som de enkle valpo'ene i classico utgave), dette er en vin som egentlig fint kan ligge i 5 -8 år til i kjelleren, men som kan drikkes nå. Den nærmest "krever" rødt, "rått" kjøtt. Jeg ville kjørt en "enkel" rett som hjortestek m/ sopp og kraftig, god viltsaus :-)
Tøsen Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2011 Takk for tipset, Lille-pus. Dette stemmer veldig godt med det de sa på Polet også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå