AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Fastlegen min er ei fantastisk dame. Men nå har hun vært i permisjon (til og fra) i flere år. Jeg får ikke vite fra kontordamene om jeg kan forvente at hun kommer tilbake fast. Vikaren hun har en mann. Jeg har legeskrekk og var så fornøyd med den kvinnelige legen..... Så jeg lurer på: - Kan jeg bytte fastlege? (Jeg vet jeg har to bytter pr. kalenderår.) For så å bytte tilbake når hun kommer tilbake? - Hva hvis jeg ikke liker den nye legen min, og bytter videre...... Bruker jeg da opp byttene? - Kan jeg "teste" leger ulike leger uten å bytte fastlege?
Gjest Emera Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Fastlegen min er ei fantastisk dame. Men nå har hun vært i permisjon (til og fra) i flere år. Jeg får ikke vite fra kontordamene om jeg kan forvente at hun kommer tilbake fast. Vikaren hun har en mann. Jeg har legeskrekk og var så fornøyd med den kvinnelige legen..... Så jeg lurer på: - Kan jeg bytte fastlege? (Jeg vet jeg har to bytter pr. kalenderår.) For så å bytte tilbake når hun kommer tilbake? - Hva hvis jeg ikke liker den nye legen min, og bytter videre...... Bruker jeg da opp byttene? - Kan jeg "teste" leger ulike leger uten å bytte fastlege? Det du kan risikere ved å "forlate" den gamle fastlegen din er at den dagen du vil tilbake til henne er listene hennes fulltegnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå