Gå til innhold

Potensiell kjæreste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner som er for forelsket er også no-go. For mye styr og drama. Dessuten setter den forelskede dama seg selv i en slags underlegen posisjon der hun lengter etter anerkjennelse og gjengjeldte følelser fra mannen. Da kan jeg ikke respektere henne, slik at en forelskelse fra min side er utelukket.

Også her er det mulig at menn skiller seg fra kvinner, i den betydningen at mens kvinners interesse gjerne oppstår ved at en mann viser interesse for dem, så er en mann interessert i ei dame uavhengig av om hun er interessert i ham.

Her er du virkelig helt på jordet.

Helt supert med ei dame som er forelsket og klarer å vise at hun virkelig bryr seg. Det forutsetter selvfølgelig at følelsene er gjengjeldte.

Ei dame som overhodet ikke er interessert interesserer ikke meg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Hjerterdronning
Skrevet

Du vil ha i både pose og sekk.

Ikke mye som irriterer meg mer enn din innstilling ettersom jeg har sett den samme på nært hold selv. Patetisk!

Du er et typisk utroskap tilfelle.

Mulig du har rett. Men jeg vil gjerne glemme og begynne å leve og ha det moro igjen og ikke være besatt med en annen person i hodet.

Jeg har hatt det vondt i flere måneder. Minnet vil ikke slippe taket!

Skrevet

Mulig du har rett. Men jeg vil gjerne glemme og begynne å leve og ha det moro igjen og ikke være besatt med en annen person i hodet.

Jeg har hatt det vondt i flere måneder. Minnet vil ikke slippe taket!

Du sitter sannsynligvis fast i et forhold der dere er mer venner enn kjærester.

Kjenner igjen symptomene dine ifra andre.

Skrevet

Her er du virkelig helt på jordet.

Helt supert med ei dame som er forelsket og klarer å vise at hun virkelig bryr seg. Det forutsetter selvfølgelig at følelsene er gjengjeldte.

Ei dame som overhodet ikke er interessert interesserer ikke meg.

Nei, jeg har andre preferanser enn deg, that`s all. At du tenker annerledes er uproblematisk. Det er derimot ikke måten du ordlegger deg på, for den er patetisk.

Skrevet

Nei, jeg har andre preferanser enn deg, that`s all. At du tenker annerledes er uproblematisk. Det er derimot ikke måten du ordlegger deg på, for den er patetisk.

At du har andre preferanser enn meg betyr ikke at du ikke er ute på jordet.

Skrevet

At du har andre preferanser enn meg betyr ikke at du ikke er ute på jordet.

Det du kunne sagt var simpelthen at du var uenig, eller har andre preferanser. Evt. i det minste gitt en begrunnelse for påstanden. Ikke for å være unødig spydig, men når du først har invitert til den slags språkbruk kan jeg på bakgrunn av innleggene dine her si at du er en vits, og det er en vits i seg selv at du leker samlivsrådgiver.

Skrevet

Det du kunne sagt var simpelthen at du var uenig, eller har andre preferanser. Evt. i det minste gitt en begrunnelse for påstanden. Ikke for å være unødig spydig, men når du først har invitert til den slags språkbruk kan jeg på bakgrunn av innleggene dine her si at du er en vits, og det er en vits i seg selv at du leker samlivsrådgiver.

Det er jo da i hvert fall bra at du ikke leker samlivsrådgiver.

Men du kan jo gjerne forsøke å forsvare hva du skal med ei dame som ikke er forelsket i deg, og hvorfor du skulle være interessert i ei som ikke er interessert i deg.

Skrevet

Det er jo da i hvert fall bra at du ikke leker samlivsrådgiver.

Men du kan jo gjerne forsøke å forsvare hva du skal med ei dame som ikke er forelsket i deg, og hvorfor du skulle være interessert i ei som ikke er interessert i deg.

Du mikser to vidt forskjellige ting, interesse og forelskelse. Hun må naturligvis være interessert og vise det, men ikke nedpåknærne forelsket. Da er det game over.

Skrevet

Du mikser to vidt forskjellige ting, interesse og forelskelse. Hun må naturligvis være interessert og vise det, men ikke nedpåknærne forelsket. Da er det game over.

Og da påstår jeg at du er helt ute på jordet. Tilogmed på feil jorde.

Skrevet

Og da påstår jeg at du er helt ute på jordet. Tilogmed på feil jorde.

Hadde jeg trodd du var i stand til det hadde jeg bedt om en begrunnelse. Men det vet jeg du ikke er, så jeg lar være.

Gjest Hjerterdronning
Skrevet

Bare vent til det skjer med deg selv; at det er du som opplever å bli en "fool for someone".

Skrevet

Du sier noe der. Men jeg har jo lagt merke til at det er like mange menn som kvinner nesten som skriver her.

Dessuten er jeg en kvinne som trenger å bli guidet men ikke nødvendigvis av kvinner.

Kvinner kan ofte være "kvinner er kvinner værst" vet du.

Jeg trenger mer kjærlig veiledning.

Det der er fullstendig latterlig. For det første er alle damene på kvinneguiden ganske så gode til å backe hverandre opp når det kommer til sånne her saker, mener nå jeg. Det skjer mye oftere at man får høre at det er mannen det er noe galt med, enn at det er dama det er noe galt med.

Saken din er så obvious at det ikke spiller noen rolle om det er en mann, dame eller transvestitt som svarer, kjære :)

Gjest Hjerterdronning
Skrevet

Kun klemming, og aldri noe mer? Tja... Da var du hyggelig, men det var alt. forøvrig kan det hende at den sjalu kona var grunnen til at han stakk og byttet jobb. Slik sett bør du vise din partner respekt og forlate han, slik at han kan finne ei som viser han den oppmerksomhet han fortjener.

Skulle jeg kanskje "hoppa på" og klina?

For meg er en klem et tegn på at jeg liker mannen; Om det er jeg selv som tar intiativ eller jeg gjengjelder en klem. Folk jeg ikke liker prøver jeg å slippe å klemme. Enten det eller så er det faren min eller en bror.

Det var jo snakk om vennskap også! Meg tror mange vennskapelige klemmer mellom jenter og gutter ofte dekker over mer. Folk er bare ikke ærlige nok til å innrømme det.

I natt lå jeg i armene hans i drømmen min.

Første gang jeg har hatt slik drøm om ham. Drømmene der han har vært involvert, har handlet om at han har "sviktet meg".

Har ikke fantasert om andre menn siden jeg falt for ham, i alle fall ikke eksisterende personer.

Gjest Hjerterdronning
Skrevet

Høres vel ut som en blåøyd idiot.

Har hatt våkendrømmer / voksenfantasier i våken tilstand.

En sang sa... just because I can't go on - just because I dream of you in bed...Håper dette ikke trenger å bli flyttet til et annet rom på forumet. Stopper der.

Skrevet (endret)

Høres vel ut som en blåøyd idiot.

Har hatt våkendrømmer / voksenfantasier i våken tilstand.

En sang sa... just because I can't go on - just because I dream of you in bed...Håper dette ikke trenger å bli flyttet til et annet rom på forumet. Stopper der.

Jeg tror du trenger å ta deg en skikkelig prat med han fyren du kaster bort tiden til og på nå.

Og da mener jeg altså IKKE han fantasi-duden.

Endret av Steinar40
Gjest Hjerterdronning
Skrevet

Jeg tror du trenger å ta deg en skikkelig prat med han fyren du kaster bort tiden til og på nå.

Og da mener jeg altså IKKE han fantasi-duden.

Du høres ut som en varm og klok person - men ikke vær redd jeg skal ikke begynne å legge meg etter deg også!

Skrevet

Du høres ut som en varm og klok person - men ikke vær redd jeg skal ikke begynne å legge meg etter deg også!

Ja, jeg er faktisk både varm og klok.

Og takken bruker å være at jeg får høre; "Dra til helvete!".

Derfor har jeg nå kvinnfolk langt oppi halsen - spesielt ett surrehue.

Og et opptatt kvinnfolk til blir aldri aktuelt.

Gjest Hjerterdronning
Skrevet

Rart hvordan alle kjærlighetssanger plutselig får mening?

Hmm....

Skrevet

Rart hvordan alle kjærlighetssanger plutselig får mening?

Hmm....

hehe Ja, det er faktisk sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...