Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #1 Del Skrevet 12. januar 2011 PS. Før jeg sier noe mer så vil jeg nevne at jeg helst vil ha kommentarer fra menn i denne saken. Selv om dere sikkert vil se på dette som nok en hysterisk kvinnes usikre følelsesprat. Jeg var for en tid siden meget betatt av en kollega. Jeg ble vel sant å si forelsket. Det jeg prøver å finne ut er om det var gjensidig eller om det bare var en flørt fra hans side og at han ville gjort det samme med med hvem som helst. En kveld vi var ute med jobben ville han ha klem før vi skiltes. Senere ble det flere klemmer og før en høytid fikk jeg klem og samtidig la han armen rundt livet mitt og dro meg lett inntil seg. Dette tok meg med storm for det er noe jeg aldri har opplevd. Jeg følte meg veldig fysisk tiltrukket av ham men passet på å ikke la det utvikle seg til direkte utroskap da vi egentlig er opptatt begge to. Han har sluttet på jobben og tar ikke kontakt.Han sa at vi burde holde kontakt.Jeg har skrevet mail men han svarer ikke. Tenker fortsatt på ham hver time på dagen enda det snart er et år siden han sluttet i jobben og det påvirker alle sider av livet mitt. Sliter sågar med sjalusi ved tanken om at jeg kanskje allerede er eller vil bli erstattet og han finner noen andre som han me din oppmerksomhet får til å føle seg som nr. 1.. Må jeg til psykolog i så fall for å få dette ut av systemet? Har jeg innbilt meg det hele? Det sies i et ordtak at; If you can't get someone out of your head they're supposed to be there. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 12. januar 2011 #2 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg er ikke mann, men som menneske føler jeg meg rimelig skikket til å svare på dette: Han var ikke interessert i deg på den måten. At han sa dere burde holde kontakten var sikkert godt ment, men det betydde egentlig ikke så mye. Noen mennesker glemmer man i sekundet de forlater livet ditt, og det virker som du er et sånt menneske for denne mannen. En klem betyr veldig lite, selv de gode klemmene med hender rundt livet. Move on. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #3 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg er ikke mann, men som menneske føler jeg meg rimelig skikket til å svare på dette: Han var ikke interessert i deg på den måten. At han sa dere burde holde kontakten var sikkert godt ment, men det betydde egentlig ikke så mye. Noen mennesker glemmer man i sekundet de forlater livet ditt, og det virker som du er et sånt menneske for denne mannen. En klem betyr veldig lite, selv de gode klemmene med hender rundt livet. Move on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 12. januar 2011 #4 Del Skrevet 12. januar 2011 Kun klemming, og aldri noe mer? Tja... Da var du hyggelig, men det var alt. forøvrig kan det hende at den sjalu kona var grunnen til at han stakk og byttet jobb. Slik sett bør du vise din partner respekt og forlate han, slik at han kan finne ei som viser han den oppmerksomhet han fortjener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #5 Del Skrevet 12. januar 2011 Fælt så sikker du er på ting da. Kan vel også være at han er redd for at parneren hans skal bli sur og ikke vil etterlate seg spor. Når jeg mente potensiell kjæreste, så mente jeg dersom begge blir ledige senere i livet. Tror kjemien var gjensidig. Den dag i dag fantaserer jeg om ham i sengen. PS. Du dame ; Ikke svar jeg vil bare ha menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galithralia Skrevet 12. januar 2011 #6 Del Skrevet 12. januar 2011 Fælt så sikker du er på ting da. Kan vel også være at han er redd for at parneren hans skal bli sur og ikke vil etterlate seg spor. Når jeg mente potensiell kjæreste, så mente jeg dersom begge blir ledige senere i livet. Tror kjemien var gjensidig. Den dag i dag fantaserer jeg om ham i sengen. PS. Du dame ; Ikke svar jeg vil bare ha menn. Hvorfor spørre inne på kvinneguiden da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #7 Del Skrevet 12. januar 2011 Kun klemming, og aldri noe mer? Tja... Da var du hyggelig, men det var alt. forøvrig kan det hende at den sjalu kona var grunnen til at han stakk og byttet jobb. Slik sett bør du vise din partner respekt og forlate han, slik at han kan finne ei som viser han den oppmerksomhet han fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #8 Del Skrevet 12. januar 2011 Takk for svaret du brutale mann. Jeg vet det er dårlig gjort å bli forelsket når jeg har partner men det er ikke alltid lett å rå over hjertet. Er glad i mannen min også. Men hva tjener jeg på å kanskje ende opp med ingen? Jeg drømmer kanskje heller ikke å bli sammen med Hr. Charming på alvor. Tror egentlig ikke vi passer sammen. Han er født i Jomfruens tegn og veldig "straight" mens jeg kan være ufornuftig særlig med penger. Men jeg trenger bare så veldig en bekreftelse på at jeg gjorde like mye inntrykk på ham som ham på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #9 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor spørre inne på kvinneguiden da? Du sier noe der. Men jeg har jo lagt merke til at det er like mange menn som kvinner nesten som skriver her. Dessuten er jeg en kvinne som trenger å bli guidet men ikke nødvendigvis av kvinner. Kvinner kan ofte være "kvinner er kvinner værst" vet du. Jeg trenger mer kjærlig veiledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. januar 2011 #10 Del Skrevet 12. januar 2011 Hmmm. De fleste menn holder seg unna damer som allerede har en mann. Spesielt jenter som "ikke rår over egne følelser" og som blir forelsket i menn de ikke kjenner, og kvinner som forelsker seg i opptatte menn. Man unngår slike damer så langt en kan. Jeg har til og med hørt om menn som bytter jobber for å slippe unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #11 Del Skrevet 12. januar 2011 Hmmm. De fleste menn holder seg unna damer som allerede har en mann. Spesielt jenter som "ikke rår over egne følelser" og som blir forelsket i menn de ikke kjenner, og kvinner som forelsker seg i opptatte menn. Man unngår slike damer så langt en kan. Jeg har til og med hørt om menn som bytter jobber for å slippe unna. Tipper du er en mann. Hender det aldri at dere forelsker dere i feil person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #12 Del Skrevet 12. januar 2011 Hmmm. De fleste menn holder seg unna damer som allerede har en mann. Spesielt jenter som "ikke rår over egne følelser" og som blir forelsket i menn de ikke kjenner, og kvinner som forelsker seg i opptatte menn. Man unngår slike damer så langt en kan. Jeg har til og med hørt om menn som bytter jobber for å slippe unna. Glemte forresten å spørre; Hva med forelskede jenter som ikke har en mann - holder menn seg unna dem også? (PS. Vet jeg høres litt på tuppa ut) Dessuten er jeg en jente som klarer å styre meg selv om jeg er forelsket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 12. januar 2011 #13 Del Skrevet 12. januar 2011 Hmmm. De fleste menn holder seg unna damer som allerede har en mann. Spesielt jenter som "ikke rår over egne følelser" og som blir forelsket i menn de ikke kjenner, og kvinner som forelsker seg i opptatte menn. Man unngår slike damer så langt en kan. Jeg har til og med hørt om menn som bytter jobber for å slippe unna. 100% korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #14 Del Skrevet 12. januar 2011 Hmmm. De fleste menn holder seg unna damer som allerede har en mann. Spesielt jenter som "ikke rår over egne følelser" og som blir forelsket i menn de ikke kjenner, og kvinner som forelsker seg i opptatte menn. Man unngår slike damer så langt en kan. Jeg har til og med hørt om menn som bytter jobber for å slippe unna. Drømmeelskeren sluttet pga problemer på jobben - konflikt som var mer konkret og overfladisk som lønn og anerkjennelse, ikke noe med meg altså, ikke pga en en påtrengende beundrerinne, men selvsagt kan det ha litt å si i og med at han har en dame. Jeg var dessuten ikke påtrengende. jeg prøvde alltid å vente på eventuelle utspill fra ham før jeg flørtet litt eller sa noe tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #15 Del Skrevet 12. januar 2011 100% korrekt. Carl I Hagen gjorde detikke det gangen. Men selv har jeg flere uønskede beundrere av det annet kjønn og jeg fortsetter ikke å gi dem klemmer dersom jeg har mistanke om at de er forelsket i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 12. januar 2011 #16 Del Skrevet 12. januar 2011 Glemte forresten å spørre; Hva med forelskede jenter som ikke har en mann - holder menn seg unna dem også? (PS. Vet jeg høres litt på tuppa ut) Dessuten er jeg en jente som klarer å styre meg selv om jeg er forelsket! Å bli forelsket i feil person er ikke noe som bare skjer, som ved et trylleslag. Nei, du må først ha tillatt slike følelser å oppstå. Kanskje menn har mer selvkontroll der enn kvinner, at de er disiplinerte nok til å aldri gi slike følelser tid til å utvikle seg hvis de vet at denne dama ikke er riktig for dem. Har ikke noen dokumentasjon å slå i bordet, dette er bare en gjetning. Damer som er opptatte med andre menn er aldri verdt å jaktes på. Mulig vi menn har en ytterligere fordel der ved at vi ikke instinktivt tenner på kvinner som andre menn tenner på, altså motsatt av kvinner som alltid synes å gå etter den samme mannen. Kvinner som er for forelsket er også no-go. For mye styr og drama. Dessuten setter den forelskede dama seg selv i en slags underlegen posisjon der hun lengter etter anerkjennelse og gjengjeldte følelser fra mannen. Da kan jeg ikke respektere henne, slik at en forelskelse fra min side er utelukket. Også her er det mulig at menn skiller seg fra kvinner, i den betydningen at mens kvinners interesse gjerne oppstår ved at en mann viser interesse for dem, så er en mann interessert i ei dame uavhengig av om hun er interessert i ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #17 Del Skrevet 12. januar 2011 Å bli forelsket i feil person er ikke noe som bare skjer, som ved et trylleslag. Nei, du må først ha tillatt slike følelser å oppstå. Kanskje menn har mer selvkontroll der enn kvinner, at de er disiplinerte nok til å aldri gi slike følelser tid til å utvikle seg hvis de vet at denne dama ikke er riktig for dem. Har ikke noen dokumentasjon å slå i bordet, dette er bare en gjetning. Damer som er opptatte med andre menn er aldri verdt å jaktes på. Mulig vi menn har en ytterligere fordel der ved at vi ikke instinktivt tenner på kvinner som andre menn tenner på, altså motsatt av kvinner som alltid synes å gå etter den samme mannen. Kvinner som er for forelsket er også no-go. For mye styr og drama. Dessuten setter den forelskede dama seg selv i en slags underlegen posisjon der hun lengter etter anerkjennelse og gjengjeldte følelser fra mannen. Da kan jeg ikke respektere henne, slik at en forelskelse fra min side er utelukket. Også her er det mulig at menn skiller seg fra kvinner, i den betydningen at mens kvinners interesse gjerne oppstår ved at en mann viser interesse for dem, så er en mann interessert i ei dame uavhengig av om hun er interessert i ham. En annen tidligere kollega har tatt kontakt noen ganger. Jeg har følelsen av at han er interessert. Men det setter faktisk ham også i en underlegen posisjon slik at jeg ikke respekterer han. Kanskje er vi ikke så veldig ulike tross forskjellig kjønn. Du har rett i at det var "Drømmeelskeren" som viste interesse for meg først og at det er det jeg kanskje falt for. Men jeg bør kanskje få ham ut av systemet og bli mer som en mann. Jeg har så kjærlighetssorg at jeg kjenner det fysisk i hele kroppen. Det hadde vært fint å bare ha det moro og glemme ham dersom det er det han har gjort med meg. Litt ironi er det i det du sier på slutten. De fleste her sier han ikke er interessert i meg; men jeg er fortsatt interessert i ham. Ergo; En dame kan også være interessert i en mann uavhengig av om han er interessert i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 12. januar 2011 #18 Del Skrevet 12. januar 2011 En annen tidligere kollega har tatt kontakt noen ganger. Jeg har følelsen av at han er interessert. Men det setter faktisk ham også i en underlegen posisjon slik at jeg ikke respekterer han. Kanskje er vi ikke så veldig ulike tross forskjellig kjønn. Du har rett i at det var "Drømmeelskeren" som viste interesse for meg først og at det er det jeg kanskje falt for. Men jeg bør kanskje få ham ut av systemet og bli mer som en mann. Jeg har så kjærlighetssorg at jeg kjenner det fysisk i hele kroppen. Det hadde vært fint å bare ha det moro og glemme ham dersom det er det han har gjort med meg. Litt ironi er det i det du sier på slutten. De fleste her sier han ikke er interessert i meg; men jeg er fortsatt interessert i ham. Ergo; En dame kan også være interessert i en mann uavhengig av om han er interessert i henne. Selvsagt er det mulig. Jeg beskrev bare en tendens jeg mener å ha observert. Det er naturligvis mulig både at det finnes unntak og at jeg rett og slett tar feil. Kan også skyndsomt legge til at ikke alle menn vil reagere slik jeg gjør på en forelsket kvinne: mange vil kanskje godta denne ubalansen i hennes disfavør lettere enn hva jeg gjør. Noen vil sikkert også mene at menn generelt er mer tilbøyelig til å se gjennom fingrene med slik "svakhet" fra kvinnenes side enn kvinner vil gjøre overfor menn som er "svak nok" til å bli forelsket i dem. My two cents only, mao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjerterdronning Skrevet 12. januar 2011 #19 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg sørger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2011 #20 Del Skrevet 12. januar 2011 Takk for svaret du brutale mann. Jeg vet det er dårlig gjort å bli forelsket når jeg har partner men det er ikke alltid lett å rå over hjertet. Er glad i mannen min også. Men hva tjener jeg på å kanskje ende opp med ingen? Jeg drømmer kanskje heller ikke å bli sammen med Hr. Charming på alvor. Tror egentlig ikke vi passer sammen. Han er født i Jomfruens tegn og veldig "straight" mens jeg kan være ufornuftig særlig med penger. Men jeg trenger bare så veldig en bekreftelse på at jeg gjorde like mye inntrykk på ham som ham på meg. Du vil ha i både pose og sekk. Ikke mye som irriterer meg mer enn din innstilling ettersom jeg har sett den samme på nært hold selv. Patetisk! Du er et typisk utroskap tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå