AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Hei! Hvordan skjuler jeg wallen min for visse venner? Har googlet det, men får kun frem forklaring på den gamle facebook versjonen, og det hjelper så lite!
inga:) Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Hei! Hvordan skjuler jeg wallen min for visse venner? Har googlet det, men får kun frem forklaring på den gamle facebook versjonen, og det hjelper så lite! Gå på HJEM"siden" Når du ser en statusoppdatering fra noen, hold musepekeren over til høyre for innlegget deres. Da kommer det plutselig opp et kryss. Trykk på dette krysset. Da kommer det opp valg, og du kan velge å skjule alt fra denne personen. På samme måte kan en velge å skjule alt fra sider, og ikke minst alle de horrible applikasjonene og spillene. Ser du en post på wallen som inneholder eks farmwille, utfør samme operasjon som over. Trykk på krysset, og velg. Skjul alt fra farmwille.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Gå på HJEM"siden" Når du ser en statusoppdatering fra noen, hold musepekeren over til høyre for innlegget deres. Da kommer det plutselig opp et kryss. Trykk på dette krysset. Da kommer det opp valg, og du kan velge å skjule alt fra denne personen. På samme måte kan en velge å skjule alt fra sider, og ikke minst alle de horrible applikasjonene og spillene. Ser du en post på wallen som inneholder eks farmwille, utfør samme operasjon som over. Trykk på krysset, og velg. Skjul alt fra farmwille. Men det som skjer da er vel bare at du ikke får se statusoppdateringer osv. fra "vennen" ? Hvis du skal skjule veggen for en person så går du inn på "persvonverninstillinger" (som du finner på brukerkonto-menyen), trykker "tilpass innstillinger", og "tilpass" på "mine inlegg" og evt. alt annet du ønsker å fjerne for personen, da kan du fjerne tilgangen til en person.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Hvorfor ikke bare slette personen? Vill uansett leggemerke til at han/hun ikke får se veggen din
Bloodless Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Nå har kanskje du norsk på din facebook, men det burde være greit likevel. For å skjule veggen din for enkeltpersoner trykker du følgende; account -> privacy settings -> customise settings. Helt øverst står det "posts by me". Der kan du gå inn på "custom" og velge hvem som ikke skal se veggen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå