Gå til innhold

Hunden vår.


Arwen

Anbefalte innlegg

Mamma er hos dyrlegen med hunden vår i dag for å avlive henne. Hun ble dårlig i går kveld og da hun fant henne liggende i sin egen spy og avføring i dag tidlig måtte vi bare innse at det var på tide å la henne hvile.

Er så utrolig lei meg.. :cry: Har jo hatt henne i nesten 14 år :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre, ¤Arwen¤ :(

Vi sliter med katten vår selv som ikke er frisk etter en ukes sykdom, men jeg tror det årner seg.

Føler så med deg, og håper dere kan få en ny hund snart ?

Trøsteklem til deg :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da!!! Dette var skikkelig trist!!!

Vet hvordan du har det, måtte avlive en av hundene våre i sommer ... :grine:

Sender deg masse trøste :klem: og kan bare trøste deg med at hunden din har det mye bedre nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så innmari med deg. Har vært gjennom det samme tre ganger, og du skal i alle fall være glad for at hunden din er gammel og har virkelig levd ett godt liv.. Det er enda tøffere å måtte gå til dyrlegen med ett ungt dyr :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen.

Dina har det mye bedre nå ja. Hun sovnet stille inn i mammas armer klokken ti i dag morges. Orket ikke dra på skolen, måtte gå av bussen hos mamma - hun som satt ved siden av meg så litt rart på meg da tårene begynte å trille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk alle sammen. Det går bedre nå, men var ufattelig trist hele tirsdagen. Det var jo helt klart best for henne at hun fikk slippe nå. Hun har vært mye syk i det siste og har vært så og si helt døv i over et år nå. Stakkars liten. Sansynligvis hade hun blitt blind over natta, så da mamma endelig løftet henne opp bare sukket hun tungt og slappet helt av. Ikke godt å ikke se noe - ikke høre noe og nesten ikke ha muskelkontroll... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...