Gwen Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Jeg skal selvsagt til legen senere idag, men gøy å få se ideer til hva som kan feile meg: Har hatt litt øreverk i nesten en uke, er ikke så voldsomt, men kjenner det nesten hele tida, smerten varierer. Er ør og svimmel, dårlig, temperaturen går litt opp og ned. Må sove hele tida, ellers føles det ut som jeg holder på å besvime...
Gjest gjest Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Jeg regner med at kusinen din nå skammer seg over handlingene deres den gangen. For jenter innebærer slikt ofte mer skam enn for gutter. Tipper hun også er misunnelig på det livet du har klart å bygge opp. Hennes måte å takle disse følelsene på er å prøve å rive deg ned. Heldigvis kan du ikke bli dømt for noe når du var så ung den gangen, og det bare blir påstand mot påstand. Er du kvalm, og er svimmelheten stillingsbetinget? Jeg tenker at det kanskje kan være noe med det indre øret ditt? Altså at du enten har vestibularisnevritt (virus på balansenerven, krystallsyke eller lignende. Hvis det er tilfelle, så er det en rekke enkle tester som legen gjør for å finne ut av dette. Lykke til, og god bedring
Gwen Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2011 Er svimmel når jeg sitter, ligger, eller står. Blir trøtt når jeg leer på meg. Takk for godt svar, skal google og se om jeg kjenner meg igjen
Gwen Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2011 Er i begynnelsen av 20-årene så det passset ikke helt til meg, ikke er det så intenst heller, bare veldig plagsomt.
Gjest toi Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Er i begynnelsen av 20-årene så det passset ikke helt til meg, ikke er det så intenst heller, bare veldig plagsomt. Anemi,...gå og få tatt noen blodprøver du.
Gwen Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2011 Hørtes skummelt ut på wikipedia... Daglegevakten kunne ikke ta imot meg idag, må vente til etter 3 for kveldslegevakten.. Huff:(
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 Du må være gravid, med en "far" med store Dumboører. Får sånne symptomer av det :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå