Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Norges Märtha blir 40 år i år! Norge vil feire det i hele 2011 :-D Prinsessen holder seg da meget ung til å bli 40?! Ikke rart at dagens 40-åringen er ettertraktet i markedet!! http://no.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4rtha_Louise http://www.seher.no/845273/m%E4rtha-blir-ertet-i-svensk-avis Snart kommer Mette-marit like etter!: http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/03/02/316523.html http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7122615 En 40-åring i dag holder seg veldig ung, kan få barn og ser ut som en 30-åring! Kult, så er det håp :-D :-D :-DD
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Historien om alle hennes menn: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=5917760 Oppholdet i Belgia: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=7183282
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Som TS blir jeg litt trist over at ingen svarer...er interessen for Märthas 40-årsdag så lav? Skal det bli like labert når Norgesvennen Ari også fyller 40 år til neste år, året etter Märtha? Hadde forventet noe mer rojalt brus her!
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Prinsessen holder seg usedvalig godt for alderen! Men hvorfor vil ingen kommentere, like eller si seg enig her? Hun er da "alles Märtha"?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Er det ikke ca 8 måneder igjen til den store dagen?
Gjest Eurodice Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 (endret) Prinsessen holder seg usedvalig godt for alderen! Men hvorfor vil ingen kommentere, like eller si seg enig her? Hun er da "alles Märtha"? Jeg er ikke uenig i at hun ser godt ut. Hun har vel heller ikke noe spesielt slitsomt liv som kan tære på henne. Jeg kjenner ikke til hennes livsforhold, men kan aldri tenke meg at hun gjør noen form for husarbeid for eksempel som de fleste andre er nødt til, annet enn ting hun tilfeldigvis skulle ha lyst til. Der i huset er det vel tjenere av alle slag, tenker jeg. Da har man tid til personlig pleie, trening og hva man ellers skulle ha behov for. Endret 14. januar 2011 av Belladonna
Gjest Sobril Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg er ikke uenig i at hun ser godt ut. Hun har vel heller ikke noe spesielt slitsomt liv som kan tære på henne. Jeg kjenner ikke til hennes livsforhold, men kan aldri tenke meg at hun gjør noen form for husarbeid for eksempel som de fleste andre er nødt til, annet enn ting hun tilfeldigvis skulle ha lyst til. Der i huset er det vel tjenere av alle slag, tenker jeg. Da har man tid til personlig pleie, trening og hva man ellers skulle ha behov for. Nei, nå blir det DEFINITIVT senga her. Mitt single, useksuelle liv begynner å tære på skrotten. Klarte å lese "penetrering"... Endret 14. januar 2011 av Sobril
Gjest Eurodice Skrevet 14. januar 2011 #9 Skrevet 14. januar 2011 (endret) Nei, nå blir det DEFINITIVT senga her. Mitt single, useksuelle liv begynner å tære på skrotten. Klarte å lese "penetrering"... Da er vi to. Jeg er ikke blitt penetrert siden forrige år, nærmere bestemt for et halvt år siden . Endret 14. januar 2011 av Belladonna
Fluffe Skrevet 14. januar 2011 #10 Skrevet 14. januar 2011 Jeg er ikke uenig i at hun ser godt ut. Hun har vel heller ikke noe spesielt slitsomt liv som kan tære på henne. Jeg kjenner ikke til hennes livsforhold, men kan aldri tenke meg at hun gjør noen form for husarbeid for eksempel som de fleste andre er nødt til, annet enn ting hun tilfeldigvis skulle ha lyst til. Der i huset er det vel tjenere av alle slag, tenker jeg. Da har man tid til personlig pleie, trening og hva man ellers skulle ha behov for. Nei er ikke slitsomt å reise overalt og må opptre perfekt til en hver tid siden man ble flødt Tviler på hun har så veldig mange tjenere der hun bor nå. Ikke glem at hun faktisk jobber som oss andre. 1
Gjest Sobril Skrevet 15. januar 2011 #11 Skrevet 15. januar 2011 Da er vi to. Jeg er ikke blitt penetrert siden forrige år, nærmere bestemt for et halvt år siden . Men sånn sett vil jeg heller forbli upenetrert enn å bli det av Ari Behn :gjeiper:
Monica1968 Skrevet 15. januar 2011 #12 Skrevet 15. januar 2011 Hun ser helt ok ut, men that`s it. Jeg anser henne hverken som pen eller stygg, men som veldig midt på treet(og for øvrig ser jeg ikke på 40 som noen alder å snakke om; skal man leve til man er 80, kan man ikke se tilårskommen ut halve livet).
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2011 #13 Skrevet 15. januar 2011 Lykkelige mennesker er pene mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #14 Skrevet 15. januar 2011 Nei er ikke slitsomt å reise overalt og må opptre perfekt til en hver tid siden man ble flødt Tviler på hun har så veldig mange tjenere der hun bor nå. Ikke glem at hun faktisk jobber som oss andre. Hun har penger i fleng, og de har hushjelp. De fleste fikk vel med seg at de har søkt etter og fått tak i en ny au-pair som skal ta seg av følgende: barnepassryddinglage sunn matklesvaskhusarbeidkjøre barna til aktiviteterhandle matvarer og lignende. For jobben skulle au-pairen få lønn oppimot 1200 kroner i uken, kost, losji, fri bil, internett og TV ... Jeg kaller det hushjelp, jeg ... I tillegg er jeg temmelig sikker på at de har vaskehjelp.
Guriane Skrevet 15. januar 2011 #15 Skrevet 15. januar 2011 Jeg er ikke uenig i at hun ser godt ut. Hun har vel heller ikke noe spesielt slitsomt liv som kan tære på henne. Jeg kjenner ikke til hennes livsforhold, men kan aldri tenke meg at hun gjør noen form for husarbeid for eksempel som de fleste andre er nødt til, annet enn ting hun tilfeldigvis skulle ha lyst til. Der i huset er det vel tjenere av alle slag, tenker jeg. Da har man tid til personlig pleie, trening og hva man ellers skulle ha behov for. Nei, hun bærer vel ikke akkurat preg av å ha jobbet i skogen i 20 år. Men tror vel heller ikke det at det livet hun lever er noe mindre slitsomt enn det de fleste lever. Hun jobber jo som alle andre. Dessuten følger det med en del forpliktelser å være datter av selveste kongen. Tror det kan være ekstra utfordrende å gå sin egen vei da. Så, synes hun holder seg godt jeg
Gjest Camilla Skrevet 15. januar 2011 #16 Skrevet 15. januar 2011 Da er vi to. Jeg er ikke blitt penetrert siden forrige år, nærmere bestemt for et halvt år siden . Dra på Lorry. Det er 100%'en.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #17 Skrevet 15. januar 2011 Jeg tviler faktisk på at Norge vil feire at hun blir 40.
Gjest Eurodice Skrevet 15. januar 2011 #18 Skrevet 15. januar 2011 Dra på Lorry. Det er 100%'en. Jammen jeg bor ikke i Oslo .
Cordelia Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Oj, såpass. Visste hun var godt oppi tredvåra men... Ja, da holder hun seg godt da. Endret 16. januar 2011 av Cordelia
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2011 #20 Skrevet 16. januar 2011 Snart blir Mette-Marit og Haakon 40 år! Så vokser barna opp og blir de nye tenåringene i pressen. Sannsynligvis blir det flere barn, per i dag har de bare 3 barn hver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå