Gjest Gjest.. uff Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Jeg fikk en ekkel nyhet i dag, jeg testet meg for en ukes tid siden for klamydia og idag var prøvesvarene klare, positive. jeg fikk resept og hentet tablettene med en eneste gang på nærmeste apotek. en time etter jeg hadde tatt dem fikk jeg "kramper" i magen og følte meg skikkelig kvalm, legen sa jeg kom til å føle meg litt uvel.. jeg er egentlig kjempe flau over å ha fått dette, heldigvis er det enkelt behandling men alikevel, jeg vet at kondom vil bli mer verdsatt her etter! Noen som har/er i samme situasjon? og som gjerne vet med eksakt hvor lang tid det går før man blir kvitt det?
kulu-kulu Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 De fleste som har ubeskyttet sex , har hatt/får klamyia en gang iløpet av livet..har jeg inntrykk av.. Fikk det selv .av kjæresten jeg hadde da jeg var 17...
Gjest Sommertid Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Jeg fikk det en gang da jeg var 16-17 år gammel. Kan ikke huske noen bivirkninger av pilla jeg fikk. Man må vente 2 uker med ubeskyttet sex etter pilla er tatt. Jeg fikk, for bare noen dager siden, tlf fra min eks om at jeg må teste meg. Kjempe gøy Skal til gyn neste uke. Krysser fingrene for at han har blit smittet etter det ble slutt mellom oss.
Calypso Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Kan ikke si jeg ble så flau den ene gangen jeg testet positivt på klamydia.. men husker jeg ble veldig desperat på å komme meg ned til sentrum for å hente resept og sånt slik at jeg kunne bli kvitt det. Og i ettertid har jeg vært veldig lettet over at han jeg lå med på den tiden hadde guts nok til å fortelle meg at jeg burde teste meg da jeg har inntrykk av at noen ikke tør å si det til tidligere sengepartnere som også kan ha klamydia. Anyway, etter to uker tok jeg en ny test og da var den negativ.
Gjest Gjest.. uff Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Jeg er i den aldersgruppen som dere fikk det i, er ikke så dum engang til for å si det sånn! men tusen takk for svar :-) Har bare hatt ubeskyttet sex denne ene gangen, så holder meg til kondom framover.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Jeg fikk det da jeg var 18. Følte meg kjempeekkelt og skitten. Jeg testa meg igjen 4 uker (tror jeg) etter jeg hadde tatt pilla for å sjekke om det var borte, og det var det:) nå prøver jeg å glemme at jeg i det hele tatt har hatt det..
Gjest Gjest.. uff Skrevet 14. januar 2011 #7 Skrevet 14. januar 2011 Takk for svar ja huff det er noe drit, kuren pleier jo som oftest å ta knekken på bakterien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå