Gå til innhold

Blir barna stygge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min rpøver å få barn...og jeg er sikker på at hvis vi får det til så kommer vi til å synes at barnet er det skjønneste i hele verden.

Men, pr idag så er jeg redd for at barnet/barna vi evt får sammen blir, ja, stygge.

Hele hans søskenflokk så ut som om de hadde downs da de var små og var heller ikke noe tiltrkkende som tenåringer. Niesen til mannen min ser VIRKELIG ut som om hun har downs, legene trodde det faktisk da hun ble født pga utseendet.

Jeg vet at dette er slemt, men jeg tenker faktisk på det..

På min side så har alle sett normale ut.

Er litt spent på hva miksen av meg og min mann blir.. (han er kjekk) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, mitt råd er å finne en mann med penere slekt :jepp:

Ok, denne tråden er sikkert bare tull.........håper jeg...

Skrevet

Tenkte slik som du da jeg var rundt 15 år. Hallo?

Skrevet

Det er jo strengt tatt bare én måte å finne ut det på :fnise:

Jeg kan berolige deg med at begge mine foreldre har (unnskyld, mamma og pappa) skikkelig stygge tenner. De har skjev tannstilling, store mellomrom og de får hull lett som bare det.

Jeg har derimot fått en helt perfekt tanngard som er en tannkremreklame verdig. Tannlegen min sa at om alle hadde hatt slike tenner som jeg har ville han ikke hatt jobb.

Det er kanskje litt teit å vri samtalen over på tenner, men det var bare et eksempel.

Skrevet

Tenker du ikke på om barnet faktisk blir frisk, istedet for å tenke på utseenedet?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tenker du ikke på om barnet faktisk blir frisk, istedet for å tenke på utseenedet?

Heilt einig.

Herregud, det viktigaste burde vel ikkje være om barnet ditt blir supermodell-materiale eller ikkje, men at det blir født friskt og får eit bra liv.

Kor gammal er du eigentleg?

Endret av Raina
Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt litt skuffa om jeg fikk stygge barn (men tror ikke det er så stor sjanse da alle barna i familien både på hans og min side ser helt ok ut), men du burde jo tenke mer over hvordan du ville reagert om barnet ditt ikke ble friskt, eller f eks fikk Down syndrom. Det er jo en sjanse for det også. Og hvis du liker utseendet til mannen din, og ditt eget, tviler jeg sterkt på at du kommer til å synes at ditt eget barn er stygt. De aller færreste er jo faktisk stygge, noen er mindre pene, men fortsatt synes foreldrene de er verdens fineste (heldigvis).

Skrevet

Du vil sikkert elske barna deres selv om de blir "stygge"....

Forresten så kommer skjønnhet an på øyet som ser, å vi har vel en tendens til å se skjønnhet i barna våre.

Skrevet

Jeg blir faktisk fremdeles sjokkert når jeg leser enkelte tråder her inne. Er det mulig? Du skal være glad hvis du får den velsignelsen et barn er du, uansett om barnet ligner på deg eller på pappan sin. Hvis du er så bekymret har du kanskje valgt feil mann?

Skrevet

Det er jo mulig at ts tenker på hvordan barnet blir på mange områder og at en av disse områdene er hvordan barnet blir seende ut .

Det viktigste er jo alltid helse , men jeg lurte også på hvordan barna våre kom til å se ut , før de ble født hehe .

Til TS : Jeg har sett barn som så ut som om det hadde Downs en gang ( mye pga øynene og uten at det hadde det ) . Det jeg la merke til var at begge foreldrene også hadde litt av dette , men i mye mindre uttalt grad , så jeg synes ikke de så ut som om de hadde Downs , men mulig det ser mer sånn ut når de er små - vet ikke .

Gjest Nanette
Skrevet

Det er ikke noe som heter "stygge barn" !

Skrevet

Antingen riskerar du stygge barn (precis som alla andra) eller så adopterar du en unge som du tycker är pen...

Förlåt mig, men i mina ögon är det här en idiotisk fråga, även om den är helt relevant för dig. Det är bara så svårt att förstå att folk faktiskt oroar sig för att få stygge barn! Jag oroar mig för att mina barn ska få astma eller andra sjukdomar, inte för om de kan bli miss Universum eller inte..

Är man rädd att få stygga barn ska man inte skaffa barn. Snacka om att skapa dåliga förutsättningar för ungen redan från start! Tänk om ungen faktiskt blir stygg i dina ögon? Då kommer det garanterat att lysa igenom på sättet du behandlar ungen, vare sig du vill eller inte. Ungen kommer alltid att känna sig stygg för sådant speglar sig väldigt, väldigt väl mellan föräldrar och barn. Barn känner i princip alltid av vad föräldrarna känner och tycker om dem. Tycker du att ungen är stygg så tror ungen att den är stygg, det spelar liksom ingen roll om du har uttalat dig om det eller inte.

• Liker 1
Skrevet

Skjønnheten kommer innenfra, så det er nok opp til deg og din mann å oppdra deres barn til å bli et vakkert et ;) Men må si det høres litt bekymringsverdig ut, når dette er tankene du tenker i forkant. :filer:

• Liker 3
Skrevet

Du burde ikke få barn så lenge du tenker sånn.

Skrevet

Mennesker med downs syndrom er jo utrolig søte da de er små da :rødme:

• Liker 3
Skrevet

Hehe! Ikke skyt TS helt, da!:ler: Kan gende dette bare er en galgenhumoristisk tanke som har streifet henne!

Man har ingen garantier for arv uansett!:) Noen ganger stemmer ikke matten, noen ganger gjør den det, og pluss og pluss blir minus, og minus og minus blir pluss! :ler:

Min mann så ut som en fjompenisse de første 2-3 årene, skjønn, men ikke billedvakker! :P Jeg var en pen baby, og dalte derfra! :skratte:

Håper at våre barn arver mitt babyutseende, og senere hans atletiske kropp og plettfrie hud, mine farger og nese, og at hvertfall guttene får min høyde!;) Ikke noe galt i å fleipe om sånt! :ler:

Når ungen kommer blir den vakker uansett i dine øyne!

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Med slike holdninger burde du egentlig bare å droppe å lage en unge og heller skaffe deg en katt. Er det mulig?!

Skrevet

Med slike holdninger burde du egentlig bare å droppe å lage en unge og heller skaffe deg en katt. Er det mulig?!

Men katten kan jo også bli stygg :eeeh::sjokkert:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Men katten kan jo også bli stygg :eeeh::sjokkert:

Nope. Utseendefikserte folk som TS jakter vel ned premierte avlskatter for å sørg for at katten blir så pen som mulig.

TS: Hørt om genteknologi? Da kan du så godt som skreddersy babyen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...