AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Som overskriften sier så sliter jeg utrolig mye med rødming. Kan rødme for ALT mulig og har null kontroll over rødmingen. Det er så pinlig når vi har møte på jobb. Mennesker jeg prater med hver dag. Jeg gruer meg til å gå på pauserommet på jobb fordi jeg tenker "tenk om jeg rødmer", når jeg går fra bilen til huset tenker jeg alltid "tenk om jeg møter på noen,da må jeg ikke rødme.. osv. Føler jeg er kommet inn i en skikkelig ond sirkel. Tør ikke prate med noen om det. Jeg har ikke sånn kjempe mange venner men har et veldig godt vennskap med de jeg har. Føler det med venner faller bort når en har fått seg samboer og pga flytting. Liker absolutt ikke selskaper og slikt, men prøver å være flink til å gå. Presser meg litt. Trenger så sårt hjelp til å redusere rødmingen. Få tankene over på noe annet. Noen som har peiling på om tankefeltterapi kan hjelpe? eller andre ting? Bruker pudder/brunkrem for å skjerme rødmingen men det hjelper ikke så veldig. Hilsen jente 25år
Eidi_81 Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 jeg har også hatt problemer med rødming. Det har blitt bedre med årene og med bedre selvtillit. Det hjelper også at jeg ikke lenger har mennesker rundt meg som ler av det og derfor gjør det verre... Jeg vil derfor tro at tanketerapi kanskje vil kunne hjelpe. Ellers er rødming en lidelse med en diagnose, mest kjente personen som har dette er Bill Clinton, det kan hende du har rosacea som det kalles.. http://no.mixednews.net/2009/07/18/rosacea-nar-skadet-blodkar-pavirke-ansikts-hud/
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 jeg har også hatt problemer med rødming. Det har blitt bedre med årene og med bedre selvtillit. Det hjelper også at jeg ikke lenger har mennesker rundt meg som ler av det og derfor gjør det verre... Jeg vil derfor tro at tanketerapi kanskje vil kunne hjelpe. Ellers er rødming en lidelse med en diagnose, mest kjente personen som har dette er Bill Clinton, det kan hende du har rosacea som det kalles.. http://no.mixednews.net/2009/07/18/rosacea-nar-skadet-blodkar-pavirke-ansikts-hud/ Takk for god link! Har alltid håpet at jeg også skulle vokse det av meg, men det ser ikke slik ut. Har lyst til å prøve tankefeltterapi. Tror det er verd et forsøk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå