AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har et problem. Går på p-piller og har vanligvis ikke så stor sexlyst pga det (har sex for det, men kjenner sjelden den virkelige kriblingen!). Den pillefrie mensuken derimot. Da er lysten enorm! Dette er plagsomt fordi alle guttene jeg har vært sammen med/holdt på med ikke vil "kjøre brannbil". I går var jeg hos nesten-typen min og overnattet, og det var grusomt. Hadde så sinnsykt stor lyst! Til slutt måtte jeg snike meg på badet og fikse sakene selv for å greie å sove:s Pleier alltid å la være å være med gutter i denne perioden, det blir bare vanskelig å holde seg unna. Noen andre som har det sånn?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har et problem. Går på p-piller og har vanligvis ikke så stor sexlyst pga det (har sex for det, men kjenner sjelden den virkelige kriblingen!). Den pillefrie mensuken derimot. Da er lysten enorm! Dette er plagsomt fordi alle guttene jeg har vært sammen med/holdt på med ikke vil "kjøre brannbil". I går var jeg hos nesten-typen min og overnattet, og det var grusomt. Hadde så sinnsykt stor lyst! Til slutt måtte jeg snike meg på badet og fikse sakene selv for å greie å sove:s Pleier alltid å la være å være med gutter i denne perioden, det blir bare vanskelig å holde seg unna. Noen andre som har det sånn? Jopp, jeg har også spesielt lyst under denne perioden... Jeg har generelt veldig stor lyst da, men nesten litt slitsomt når man ikke kan få seg noe... Kjæresten er ikke så glad i brannbil han heller, veldig forståelig syns nå jeg. Syns det er litt ekkelt selv. Jeg har ikke pillefri uke da, men har alltid vært sånn, selv før jeg begynte på pillen.
MsLeela Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Har opplevd det samme. Brukte p-piller i mange år og mistet mer og mer sexlyst bortsett fra den ene uka, når man uansett ikke kan få seg noe. Men i fjor slutter jeg på pillen og sexlysten kom kjapt tilbake! JIPPI! Så kanskje det er en liten varsel til oss som mister sexlysten når vi bruker piller, at det ikke passer helt for oss? Jeg bruker nå annen, hormonfri prevensjon og det fungerer utmerket! SÅÅÅ glad at jeg sluttet på p-piller!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Har opplevd det samme. Brukte p-piller i mange år og mistet mer og mer sexlyst bortsett fra den ene uka, når man uansett ikke kan få seg noe. Men i fjor slutter jeg på pillen og sexlysten kom kjapt tilbake! JIPPI! Så kanskje det er en liten varsel til oss som mister sexlysten når vi bruker piller, at det ikke passer helt for oss? Jeg bruker nå annen, hormonfri prevensjon og det fungerer utmerket! SÅÅÅ glad at jeg sluttet på p-piller! I fare for å spore av, men må bare spørre hvilken prevensjon du bruker nå? Er kjipt å miste lysten pga piller, men samtidig er det litt greit og. Kjedelig å ha mer lyst enn typen og bli desperat som singel (been there). Da er det greiere å ha mindre lyst og slippe gå rundt utilfredstilt:p
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Jopp, jeg har også spesielt lyst under denne perioden... Jeg har generelt veldig stor lyst da, men nesten litt slitsomt når man ikke kan få seg noe... Kjæresten er ikke så glad i brannbil han heller, veldig forståelig syns nå jeg. Syns det er litt ekkelt selv. Jeg har ikke pillefri uke da, men har alltid vært sånn, selv før jeg begynte på pillen. Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Jeg har ikke noe imot "brannbil" selv, men guttene mine har hatt det. Han ene prøvde en gang og syns det faktisk gikk ganske greit, men de andre er jo helt "ææææsj, mensen!" Jaja, man kan jo ikke tvinge dem heller:p
MsLeela Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 I fare for å spore av, men må bare spørre hvilken prevensjon du bruker nå? Er kjipt å miste lysten pga piller, men samtidig er det litt greit og. Kjedelig å ha mer lyst enn typen og bli desperat som singel (been there). Da er det greiere å ha mindre lyst og slippe gå rundt utilfredstilt:p Jeg gikk på piller (dårlig lyst), men har nå gått over til kobberspiral (veldig bra lyst ). Jeg har forøvrig ikke hatt barn ennå (i tilfellet folk tror fortsatt at man ikke kan bruke spiral før man har født). Funker veldig bra. Litt ustabil mens, men muligens fordi kroppen min ikke har gått i balanse ennå etter så mange år med hormoner.
Gjest Katten. Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Du kan jo prate med nesten-typen din. Foreslå at dere legger en håndduk nederst, og du rir ham til dere begge er ferdige (minst søl i den stillingen). Når du går av ham, kan du hente noe og tørke med. Når jeg tenker tilbake til eksen, må jeg humre litt for meg selv. Hadde nevnt at jeg hadde litt svak mage, dermed fikk jeg ikke lov til å se ned før hun var ferdig å vaske meg.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #8 Skrevet 12. januar 2011 gjør dere dette under mensen perioden...?? omg...ekkelt med blodige "fingre" etterpå da
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 gjør dere dette under mensen perioden...?? omg...ekkelt med blodige "fingre" etterpå da Ikke alle som trenger å legge fingrene der blodet kommer ut vettu. Bare klitorisen fungerer for mange også
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Jah,jeg og er sånn - men som regel får jeg bare mer vondt hvis jeg "gjør noe med det" (mer kramper) at jeg lar være.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #11 Skrevet 13. januar 2011 Jeg blir også veldig kåt under mensen, og får også sterkere orgasmer! Har aldri opplevd at det har blitt noe særlig blodsøl egentlig heller. Jeg har vært heldig med "mine" ekser, alle har villet kjøre brannbil Ikke at jeg har hatt såå mangen da, kunne neste virke sånn.. Hehe
Markri Skrevet 13. januar 2011 #12 Skrevet 13. januar 2011 Grusomt kåt den uken..ååh det er jo grusomt.. men vil liksom ikke gjøre det når jeg har tante på besøk,blir så mye gris. har gjort det flere ganger men ush nei.
Hunkjønn Skrevet 19. januar 2011 #13 Skrevet 19. januar 2011 Ta det i dusjen! Det funker helt supert, for da er en ren også!
Gjest smexi hellcat Skrevet 20. januar 2011 #14 Skrevet 20. januar 2011 Jeg er aldri extra kåt under mensen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå