Vestlandsjente Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Hvor sunt/usunt er en rett bestående av fullkornspagetti med karbonadekjøttdeig og salat til? Er dette et bra alternativ til en varm lunsj eller middag? Takk for svar!
Gjest navnelapp Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Det er vel ingenting feil med det? Eg vonar du lagar ein god tomatsaus til karbonadedeigen. Det er ein heilt fin middag.
missLynch Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Det høres temmelig sunt ut, det! Karbonadedeig er mager i forhold til kjøttdeig, og jeg bruker det i alle fall ofte.
Stellia Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 Ja, det vil jeg si. Ville riktignok hatt porsjonen bestående av mer kjøtt enn pasta.
Nelly Pelly Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 En liten oppskrift på en god og sunn pastasaus som består av det du måtte ha av grønnsaker i kjøleskapet (forslag til grønnsaker under): Surr løk, hvitløk, litt chilli, sopp, raspet gulrot, paprika og squash i litt olje. Hell over en boks hakkede tomater og la dette putre litt. Mos alt med en stavmixer og bland sammen med kjøttdeigen. Smak til med salt og pepper.
The Kitten Skrevet 12. januar 2011 #6 Skrevet 12. januar 2011 Nå ble jeg sulten. Ts: Jeg synes det høres ut som et ypperlig alternativ til en varm lunsj eller middag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå