Bened Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Hei, Noen som vet om dette er et "vidundermiddel" som det fremstilles å være? Kuer som ikke kan kalve mer får muligheten igjen, og det er visst fantastisk når det gjelder å få "gang" på ting inni kvinnen... Noen som har prøvd (+ /- erfaringer?) Er det noe mannen må gjøre for å hjelpe til med å bli gravid - det er vel ikke bare vi damer som må "jobbe" for å bli gravide? Hva gjorde du / dere som funket (ingen vet jo sikkert om vitaminer og slikt er det utslagsgivende eller ikke, men en har da en viss formening hva en gjorde annerledes / "rett" eller noe slikt). Takk
itchii Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Høres ut som humbug spør du meg. Hvorfor skulle noe som letner kalving for kyr hjelpe mennesker bli gravide? Eller mente du at hvetegress gjør at kuer tar seg (blir drektige) lettere? Etter både jobb og utdanning innen landbruk har jeg ikke hørt om noe slikt. Når det gjelder å bli gravid gjorde vi for vår del ca ingenting riktig, prøvde å unngå det. Men kroppen hadde tydeligvis en annen oppfatning enn meg ang når det passet å bli gravid :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå