Gå til innhold

Tråden for vi som elsker stor pikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med frysninger etter helgens ONS. Jeg fikk med en fyr fra byen som hadde den mest stusselige lille minipikken jeg noen sinne har sett. Da han dro ned buksene mistet jeg sexlysten med en gang. Jeg sa til han at jeg bare ville sove. GRØSS. Jeg hadde ikke hjerte til å hive han på dør der og da, så jeg lot han overnatte på sofaen og kastet han elegant ut søndags morgen. Hvorfor klarer jeg å dra med noe slik hjem fra byen? Hvordan kan jeg være sikker på at fyren jeg flørter med på byen har en STOR og deilig pikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør han kåt og stikker hendene nedi for å sjekke. Så kan du dra han med hjem om det er noe intressant.

• Liker 2
Skrevet

Du gjør han kåt og stikker hendene nedi for å sjekke. Så kan du dra han med hjem om det er noe intressant.

hahahah. Gjør dere det? Det var jo så enkelt. Hvorfor har ikke jeg tenkt på det? haha. Tusen takk!! :)

Skrevet

Jeg trodde vi allerede hadde en slik fantastisk tråd...

Problemet med rådet som blir gitt her, er at jeg hadde dumpet enhver kvinne som ville tatt en slik sjekk på meg. Det sier litt om den kvinnen, og ettersom det ikke er en kvinne som interesserer meg, ville jeg selvsagt bare gått min vei. Funnet meg en skikkelig kvinne.

• Liker 2
Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Hvordan kan jeg være sikker på at fyren jeg flørter med på byen har en STOR og deilig pikk?

Du kan tatovere "Stor pikk påkrevd" i panna så får du luket ut de med liten pikk og stor hjerne, så slår du 2 fluer i en smekk :)

Endret av MikeWaters
  • Liker 4
Skrevet

Du kan tatovere "Stor pikk påkrevd" i panna så får du luket ut de med stor pikk og hjerne, så slår du 2 fluer i en smekk :)

:tommelopp:

Gjest MikeWaters
Skrevet

:tommelopp:

Det skule selvsagt vært liten pikk og stor hjerne. KAFFE NÅ!

Skrevet

Jeg trodde vi allerede hadde en slik fantastisk tråd...

Problemet med rådet som blir gitt her, er at jeg hadde dumpet enhver kvinne som ville tatt en slik sjekk på meg. Det sier litt om den kvinnen, og ettersom det ikke er en kvinne som interesserer meg, ville jeg selvsagt bare gått min vei. Funnet meg en skikkelig kvinne.

Cluet er at mannen ikke merker at det er en "sjekk". Med litt innlevelse kan enhver mann tro at dama bare vil ha kuken, ikke sjekke den. Og nei, jeg driver ikke slik selv. Men hadde mine eventyr som tennåring.

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

Og hadde man gjort slik på kvinner ville det vel regnes som i grenseland til voldtekt...?

Skrevet

Og hadde man gjort slik på kvinner ville det vel regnes som i grenseland til voldtekt...?

lol

Man stapper jo ikke hånden nedi buksa på hvem som helst. Er man med på leken så er det vel ingen voldtekt. Jeg som kvinne kan tåle at en mann velger meg bort etter å ha tafset på puppene mine. Glad jeg slapp å finne ut hvordan han er senere på kvelden.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

hahahah. Gjør dere det? Det var jo så enkelt. Hvorfor har ikke jeg tenkt på det? haha. Tusen takk!! :)

Jeg synes det er sååååååå ekkelt med alle disse fæle damene som bare ser på oss menn som objekter og tor de bare kan ture frem og ta for seg. Hvordan skal jeg forsvare meg mot disse motbydelige kvinnene egentlig, noen som har gode råd? Hva er mest effektivt, et kne rett i solar plexus? En real uppercut for deretter å ta beina på nakken? Bør jeg unngå å gå alene hjem fra byen? :sarkasme:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er sååååååå ekkelt med alle disse fæle damene som bare ser på oss menn som objekter og tor de bare kan ture frem og ta for seg. Hvordan skal jeg forsvare meg mot disse motbydelige kvinnene egentlig, noen som har gode råd? Hva er mest effektivt, et kne rett i solar plexus? En real uppercut for deretter å ta beina på nakken? Bør jeg unngå å gå alene hjem fra byen? :sarkasme:

Jeg holder en knapp på en skikkelig ørefik. Det tenker jeg setter den kvinnegrisen på plass :ler:

Skrevet

For det første: jeg mener det skal stå: "tråden for OSS som elsker stor pikk"

For det andre: dersom du blir med en mann hjem, han tar av deg bh'en og sender deg på dør? Ikke veldig hyggelig. Når man først har det med å drasse med mannfolk hjem, så har man ingen garanti for verken det ene eller andre. Du kunne f.eks. endt opp med en mann med en monster-pikk, men som kom etter ti sekunder - eller en som ikke fikk den opp.

Du får legge ut annonse på nett da vettu, hvor kravene dine kommer klart frem. Skal du først være laus synes jeg du får fullføre det du hadde i tankene - uavhengig av pikkstørrelse!

Gjest Katten.
Skrevet

Ah, jeg elsker å bli med slike jenter hjem. De tar på meg, kjenner jeg er stor og blir like stor i blikket. Blir med dem hjem. Lar dem se den store, harde kuken som banker mot dem. Så pakker jeg den unna og nekter dem sex.

Slenger ut en "Jeg vil ikke bli sett på som et kjøttstykke" og legger meg til å sove.

• Liker 4
Skrevet

Hvordan skiller du mellom de som sjekker størrelsen og de som bare er kåte og liker å grafse litt før man drar hjem?

• Liker 1
Skrevet

Lugging og biting funker bra! :Hehe:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Lugging og biting funker bra! :Hehe:

Næh! Jeg må jo skade dem litt, noe annet fortjener ikke disse ekle drittfittene. Slik at de lærer mener jeg. En slik oppførsel er jo overgrep og overgrep kan man som kjent straffes med litt vigilante virkemidler. Jeg tror jeg går for noe som henger igjen en god stund. Et realt spark kan jo, med litt hell, besørge en sprukket milt eller ødelagte eggstokker. Såpass bør det svi....... :lur:

• Liker 1
Gjest MikeWaters
Skrevet

.......og nekter dem sex.

Jeg pleier å gi de en smakebit i tillegg, 3-4 jokk så blar jeg rett over på sportssidene og laer som jeg er interessert når hun snakker til meg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å gi de en smakebit i tillegg, 3-4 jokk så blar jeg rett over på sportssidene og laer som jeg er interessert når hun snakker til meg.

Fyyyyyy søøøøren - så respektløst :ironi:

Skrevet

Jeg er enig med TS og de andre Size Queen'ene her.

Dropp alle småguttene. Da blir det mer på oss med voksen mannfolkkuk, som er i stand til å gi damene det de er ute etter.

Hvis dere damer blir mer konsekvente på å sende de med "liten tiss" hjem, passe på å fortelle dem det, så vil det bli færre av disse med liten tiss som vil prøve seg.

Blir større sjans for at de som fortsatt er på sjekker'n har stor kuk.

Hvorfor skal man ta hensyn til menn med liten kuk?

Hvis de slutter å vise den frem så slipper de å høre hvor liten den er. Det er hjelp til selvhjelp. Man har ikke krav på sex.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...