Gjest meg Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 jeg trur jeg har fått angst men trur ikke noen egentelig ser for seg meg med det menn som sakt jeg har det litt vanskelig på skolen nå for tiden alt er bare helt i sin gang og føler att jeg blir sett på som om jeg skulle ha vært naken :S ellers er det att jeg sitter i klasserommet og set meg rundt og da kan jeg se for meg att alle ser på meg og da begynner det jeg får en klump eller noe i halsen akkurat som om den klumpen er der for att jeg ikke skal få puste en dag skulle jeg snakke med læreren min og etter vi hadde snakket da skulle hun følge meg til klasserommet som jeg egentelig ikke ville til men ho viste godt att vist hun ikke fulgte meg til klasserommet ville jeg heller gått hjem når vi stod med klasserommet og jeg var helt fin gikk med bare ett skritt inn da kjente jeg det følelser som sier ikke gå inn ikke gå inn ikke den døra. jeg stoppet gikk helt ut i gangen sa jeg går aldri inn ditt jeg får ikke det til alle ser på meg jeg føler meg ussel som kommer midt i timen dem sier bare haha LOL forsent til timen igjen jeg sa jeg gjør hva som helst for og slitte og gå inn der vær så snill ? nei dette klarer du kjempe fint trur ikke du att jeg og er redd for og komme inn i klasserommet til elever jeg ikke kjenner sann som da dere begynnte i 8 klasse da var som sagt nesten alle i samme rommet redd sa læreren min der jeg står og skjelver hun sier jeg går først så kommer du rett bak meg jeg nekter med må gå inn jeg tar stolen forsiktig ned sann ingen skal se på meg eller noe læreren min står der en stund helt til timen er ferdig og da går alt litt bedre jeg går hun går med sidenav meg og sier ditta klarte du fint og det er så mye mere jeg kunna ha fortalt men det blir så langt og skrive men inne i meg kan du finne harde og noen gode historier
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 Høres ut som en type angst, ja. Du virker som du er opptatt av hva andre synes om deg, men du må slå det fra deg, er ikke bra å være opptatt av det når du har angst. Lær å bli glad i deg selv, se deg i speilet og fortell deg selv at du ser bra ut og at du liker deg selv, selv om det finnes folk som ikke liker meg. På ungdomsskolen hadde jeg det nesten likt som deg. Følte at alle hata meg og at alle syntes jeg var stygg. Men jeg ble så lei av den råtne følelsen, jeg ville ha et fint liv, og da begynte jeg med meg selv først. De andre fikk bare glo og mislike meg hvis de ville, så jeg konsentrerte meg bare om å være snill mot vennene jeg allerede hadde. Med det kom stor selvtillit og fin utstråling, og jeg fikk flere venner, kjærester, ble sett opp til osv. Ikke la de vonde tankene spise deg opp!
Gjest Cipheria Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 (endret) Ja, "snu på tankene" hjelper ikke en dritt når man har angst, som oftest trenger en hjelp. Endret 11. januar 2011 av Cipheria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå