Gå til innhold

Høyde og stiletthæler


hederlig

Anbefalte innlegg

Nok ett innlegg som føyer seg inn i de usikres rekker.

Jeg er jente ragende 175cm over bakken. I tenårene var dette ett kompleks, jeg var høyere enn nesten alle venninnene mine, og følte meg "stor". I dag vet jeg selvsagt at dette var tullete å bruke energi på å tenke. Allikevel sliter jeg dessverre og motvillig litt den dag i dag med å trives i stiletthæler som får meg godt opp i høyden. Jeg synes det er veldig synd, for jeg elsker virkelig figuren stiletthæler gir. Derfor dropper jeg det ikke, men det kan føles ukomfortabelt ved siden av diverse mennesker.

Er dette nok et "problem" man kun har selv, eller er det noen der ute som mener det blir litt vel høyt om allerede høye jenter drar på seg de lengste hælene i skobutikken? ...Og hva tenker gutta? Vil dere helst være høyest?

Endret av hederlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høye jenter er jo fantastisk vakkert! lange legger liksom, DET er sexy (jeg er riktignok ei heterofil jente, men kan ikke unngå å legge ekstra merke til høye jenter)! synes absolutt ikke at høye hæler blir galt. alt kan liksom passe sammen, på en eller annen måte. du trenger jo heller ikke nødvendigvis å velge hæler på 10 cm, men hæler som gjør deg rundt 1.80 er bare å kjøre på med. som jente ønsker jeg å være lavere enn gutten min, men hadde han jeg forelsket meg i vært lavere enn meg hadde det jo ikke stoppa meg. kan ikke svare for gutter, og kan tenke meg til at en del avdem nok ønsker å være høyest, men det finnes jo en haug med høye gutter og det finnes garantert gutter som ikke bryr seg om høyde i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 og elsker å bruke høy hæler :)

Da jeg var yngre hadde jeg også store komplekser for høyden min, og kunne ikke drømt om å bruke høye hæler.

Vet ikke hva som skjedde, jeg vokste vel opp, og innså i alle fall at høyden min er flott og vil jeg bruke hæler så gjør jeg det. Har bare fått komplimenter for det :)

Kjæresten min er 174 og bryr seg ikke noe om at jeg blir mye høyere enn han. Han er heller stolt av meg :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst det er kjempefint med høge jenter!

Høge jenter ser jo mykje meir sofistikert ut, for å ikkje snakke om meir sexy, enn jenter som er korte.

Så du er jo kjempeheldig!

Endret av Raina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizette

Jeg er 180 cm høy, og bruker høye hæler så ofte jeg kan (blir litt sjeldnere nå på vinterføre da!) Synes det er mye mer elegant, og tenker ikke på at jeg blir ekstra høy med dem.

Jeg hadde, som deg, veldige komplekser før, og hatet å alltid stikke meg ut, å alltid være høyere enn alle andre jenter. Men et eller annet sted på veien sluttet jeg plutselig å bry meg, og innså at det faktisk er flott å være høy!

Nå bærer jeg høyden med stolthet jeg går alltid med rak rygg, ikke lut som jeg pleide å være før. Og jeg får faktisk veldig mange komplimenter for det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...