AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg holder på å ta lappen. Har hatt 5 kjøretimer forrige sommer, og siden har jeg ikke kjørt med kjørelærer. Kjører imidlertid noen timer med foreldrene mine i måneden. Jeg har ikke begynt på det obligatoriske enda, men vil helst slippe å ha noen flere kjøretimer utover dette. Er dette mulig, eller? Altså, ikke bare i teorien, men faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 10. januar 2011 #2 Del Skrevet 10. januar 2011 Ja det er mulig. Flere jeg kjenner har vært så flinke å kjørt at de bare har hatt de obligatoriske timene som glattkjøring, forbikjøring, langkjøring osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Del Skrevet 10. januar 2011 Så bra å høre! Men er det slik at det obligatoriske er 2 vurderingstimer, sikkerhetskurs, og glattkjøring? Dette kommer vel på i underkant av 11-12000. Er ikke en gang jeg som betaler lappen, men blir helt irritert av å skulle måtte betale oppimot 25-30000 for lappen. Jeg kan kjøre opp i april, og tenker å få kjørt en del med foreldre nå når føret blir litt bedre. Satser på at det går bra, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 10. januar 2011 #4 Del Skrevet 10. januar 2011 De jeg kjenner som har tatt bare det obligatoriske har betalt rundt 18.000 så det høres litt lite ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Del Skrevet 10. januar 2011 Er det noe jeg glemmer, da? Kjøreskolen min har et pakketilbud på ca. 18.000, med sikkerhetskurs, glattkjøring, 2 vurderingstimer, leie av bil ved oppkjøring + 10 kjøretimer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 10. januar 2011 #6 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg hadde en dobbelttime (90 min) før jeg begynte på alt det obligatoriske, og jeg havnet på ganske nøyaktig 20.000. Dette er 4,5 år siden. Tror du skal slite med å komme deg under 20.000 nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missEva Skrevet 10. januar 2011 #7 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg hadde kun det obligatoriske og jeg betalte 16 500,- Det er ganske nøyaktig 5 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå