Gjest Oppgitt Skrevet 20. oktober 2003 #1 Skrevet 20. oktober 2003 Har lyst på en weekend i London uten at det koster skjorta og går optimistisk inn på sidene til flyselskapene for å søke på biletter fra torsdag (utreise morgenen) - søndag (hjemreise ettermiddag). Trodde Ryan air og Norwegian var såkalte lavprisselskaper jeg, men ikke faan. Billigste tur retur gir faktisk British airway til 4660,- kroner. Gjør jeg noe feil eller er det så dyrt?
Joplaya Skrevet 20. oktober 2003 #2 Skrevet 20. oktober 2003 Billigbillettene forsvinner først. Du skulle bestilt for en måneds tid siden om du ville ha veldig billige billetter.
Gjest Oppgitt Skrevet 20. oktober 2003 #3 Skrevet 20. oktober 2003 Men det er jo over 1 måned til jeg vil reise? I slutten av november.
Joplaya Skrevet 20. oktober 2003 #4 Skrevet 20. oktober 2003 Og så kommer det jo an på hvor du reiser fra.
Gjest Poirot Skrevet 20. oktober 2003 #5 Skrevet 20. oktober 2003 Er det ikke høysesong rett før jul?
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #6 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg fikk billigbilletter til London i slutten av november, men da bestilte jeg i midten av juni! Allerede i august var det en helt annen og mye høyere pris (dette var med Norwegian). Prøv å søke med hjemreise på mandager, pleier å være mye rimeligere, iallefall om du har anledning til det med tanke på jobb etc. Sas kan også være et alternativ. De reklamerer med 1070,- som fra-pris. God tur!!
Gjest lmari Skrevet 21. oktober 2003 #7 Skrevet 21. oktober 2003 Ryan Air vet at nordmenn har mest lyst til å reise fredag til søndag, derfor skrur de opp prisene på de flyvningene. Prøv deg på utreise tirsdag og hjem fredag, da pleier det å komme opp gode priser. Jeg har reist mye med Ryan Air, og har alltid klart å få god pris. Men det handler som sagt om å velge de tidene som ikke "alle" velger.
Elze Skrevet 21. oktober 2003 #8 Skrevet 21. oktober 2003 SAS skryter av tilbud til London til 1070 tur/retur .. http://www.scandinavian.net/EC/Appl/Home/F...%253DNO,00.html
LilleMy Skrevet 21. oktober 2003 #9 Skrevet 21. oktober 2003 Så godt som alle flyselskapene vet at vi ønske å reise ut i slutten av uken, og hjem igjen søndager/mandager. Det er derfor mye større mulighet for rabatterte billetter dersom du reiser ut/hjem midtuke, altså onsdager...
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #10 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har bestilt billig billetter med Ryan Air i dag jeg, vi reiser i slutten av november. Og, det er helt riktig som det er blitt sagt over, det er lurest å reise f eks tirsdag til fredag... Gleder meg!!
Gjest gloria Skrevet 26. oktober 2003 #11 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har fått tur/retur billetter til London for 1290 kr. Dette var fra Sola/Stavanger flyplass. Som de andre her har nevnt, varierer prisene veldig fra hvor du reiser og når. Jeg vil anbefale deg å ta en tur innom Ticket reisebyrå. De er både vennlige og opptatt av å finne både billige og bra turer.
Gjest gloria Skrevet 26. oktober 2003 #12 Skrevet 26. oktober 2003 NB! Spør etter kampanjer hos SAS og andre flyselskaper. Under kampanjene får du flyturer til en langt rimeligere pris.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #13 Skrevet 27. oktober 2003 Det er visstnok mulig å få billigere billetter dersom man bestiller via SAS sine svenske nettsider...du må da kunne reise billettløst slik at du ikke må få tilsendt billetter i posten (og dermedfavsløre at du bor i Norge). Tror du må oppgi en adresse, men "alle" kan jo ha en adresse i Sverige bare man ikke må motta post på den...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå