Gå til innhold

Billig billetter my ass!

Fremhevede innlegg

Gjest Oppgitt
Skrevet

Har lyst på en weekend i London uten at det koster skjorta og går optimistisk inn på sidene til flyselskapene for å søke på biletter fra torsdag (utreise morgenen) - søndag (hjemreise ettermiddag). Trodde Ryan air og Norwegian var såkalte lavprisselskaper jeg, men ikke faan. Billigste tur retur gir faktisk British airway til 4660,- kroner.

Gjør jeg noe feil eller er det så dyrt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigbillettene forsvinner først. Du skulle bestilt for en måneds tid siden om du ville ha veldig billige billetter.

Gjest Oppgitt
Skrevet

Men det er jo over 1 måned til jeg vil reise? I slutten av november.

Skrevet

Og så kommer det jo an på hvor du reiser fra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk billigbilletter til London i slutten av november, men da bestilte jeg i midten av juni! Allerede i august var det en helt annen og mye høyere pris (dette var med Norwegian).

Prøv å søke med hjemreise på mandager, pleier å være mye rimeligere, iallefall om du har anledning til det med tanke på jobb etc.

Sas kan også være et alternativ. De reklamerer med 1070,- som fra-pris.

God tur!!

Skrevet

Ryan Air vet at nordmenn har mest lyst til å reise fredag til søndag, derfor skrur de opp prisene på de flyvningene. Prøv deg på utreise tirsdag og hjem fredag, da pleier det å komme opp gode priser.

Jeg har reist mye med Ryan Air, og har alltid klart å få god pris. Men det handler som sagt om å velge de tidene som ikke "alle" velger.

Skrevet

Så godt som alle flyselskapene vet at vi ønske å reise ut i slutten av uken, og hjem igjen søndager/mandager. Det er derfor mye større mulighet for rabatterte billetter dersom du reiser ut/hjem midtuke, altså onsdager...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har bestilt billig billetter med Ryan Air i dag jeg, vi reiser i slutten av november. Og, det er helt riktig som det er blitt sagt over, det er lurest å reise f eks tirsdag til fredag... :) Gleder meg!!

Skrevet

Jeg har fått tur/retur billetter til London for 1290 kr. Dette var fra Sola/Stavanger flyplass. Som de andre her har nevnt, varierer prisene veldig fra hvor du reiser og når. Jeg vil anbefale deg å ta en tur innom Ticket reisebyrå. De er både vennlige og opptatt av å finne både billige og bra turer.

Skrevet

NB! Spør etter kampanjer hos SAS og andre flyselskaper. Under kampanjene får du flyturer til en langt rimeligere pris.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er visstnok mulig å få billigere billetter dersom man bestiller via SAS sine svenske nettsider...du må da kunne reise billettløst slik at du ikke må få tilsendt billetter i posten (og dermedfavsløre at du bor i Norge). Tror du må oppgi en adresse, men "alle" kan jo ha en adresse i Sverige bare man ikke må motta post på den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...