Gjest idakaroline Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg liker i grunn fiskepinner, men har nå gått fryktelig lei av typen fiskepinner, poteter, kokte grønnsaker og remulade. Så da blir spørsmålet mitt - vet du om andre ting man kan ha vedsiden av fiskepinner?
student21 Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Stek fiskepinner og putt dem oppi taco-lefser sammen med en frisk salat.. Mmm Veldig godt, veldig enkelt!
Fanta Exotic Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 pommes frites! Blir sånn fish n chips. Ikke veldig sunt, men godt som kosemat innimellom 1
Gjest idakaroline Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Det hørtes i grunn veldig godt ut! Det må prøves!
Gjest Mahareth Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Jeg synes det er godt med stekt ris til, med gulrøtter, erter og løk i.
missLynch Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hei Jeg er ikke en utpreget fiskeelsker. Så jeg har mine 2 utspekulerte måter å få fiskepinner til å bli fin-fin middagsmat Stek fiskepinner, og varmt opp hamburgerbrød. Lag burgere med salat, tomat, agurk, sylteagurk og rømme eller dressing. Denne funker bra når man er sliten etter jobb, eller har dårlig tid. Eller kanskje denne: Fres rikelig med purre i tynne skiver. Bland i noen spiseskjeer med creme fraiche, og la det surre. Serveres med fiskepinner og ris. Nam! Endret 10. januar 2011 av missLynch
Gjest idakaroline Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Hei Jeg er ikke en utpreget fiskeelsker. Så jeg har mine 2 utspekulerte måter å få fiskepinner til å bli fin-fin middagsmat Stek fiskepinner, og varmt opp hamburgerbrød. Lag burgere med salat, tomat, agurk, sylteagurk og rømme eller dressing. Denne funker bra når man er sliten etter jobb, eller har dårlig tid. Eller kanskje denne: Fres rikelig med purre i tynne skiver. Bland i noen spiseskjeer med creme fraiche, og la det surre. Serveres med fiskepinner og ris. Nam! Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på purre, creme fraiche, fiskepinner og ris idag! Det hørtes utrolig godt ut! Jeg er veldig glad i hvitløk, tror du det vil passe til? Tipper det blir mye fiskepinner fremover siden jeg nå har fått mange gode tips
Brunhilde Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 pommes frites! Blir sånn fish n chips. Ikke veldig sunt, men godt som kosemat innimellom Det blir det jo ikke! Fish'n'chips skal lages av fisk som er så fersk at den krøller seg når den friteres. Noe annet er bare juks og fanteri.
Havfrua Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 Jeg spiser fiskepinner med kokte poteter, revne gulrøtter, rømme og sweet chili sauce.
Gjest Mauna Lee Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 jeg synes det er kjempegodt med fiskepinner med ris og sursøtsaus, og gjerne litt wokgrønnsaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå