Gå til innhold

Avtalt ONS - kinky eller sykt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har avtalt en ONS med en fyr jeg aldri har møtt, kun chattet på nett en god stund. Vi har veldig god kjemi, og begge er ute etter det samme.

Jeg synes det er litt kinky, og det tenner meg.

Snakket med en venninne om dette, og hun ble helt sjokkert, sånt som dette gjør man bare ikke! Fikk skjennepreken, bla bla bla...

Ignorerte henne først, men så ble jeg litt usikker.... er det virkelig så galt? Er det horete?

Jeg har fortsatt megalyst! Men så kobler fornuften inn, kanskje det ikke er så lurt likevel... sukk... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er verken kinky eller sykt.

• Liker 4
Skrevet

Drit i hva hun sier da, hvis du føler deg trygg på han så er det null stress å møte han for uforpliktende sex.

Skrevet (endret)

Synes ikke det er sykt eller horete.

Men jeg ville vært litt skeptisk til å gjøre det selv. Tenk om han ikke ser ut sånn som man trodde, eller er dritsnål når man prater med ham ansikt til ansikt... :gjeiper:

Lykke til, da.

Endret av Tonje!
Skrevet (endret)

Hvis dere begge vet hva dere vil, og du vet han er den han sier han er, så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøre på :lur:

Verken sykt eller kinkig, har hørt om mange som treffes kun for sex.

Endret av seilice
Skrevet

Synes ikke det er sykt eller horete.

Men jeg ville vært litt tvilende mot å gjøre det selv. Tenk om han ikke ser ut i virkeligheten sånn som jeg trodde, eller er dritsnål når man prater med ham ansikt til ansikt... :gjeiper:

Lykke til, da.

Har tenkt på det samme, men krysser fingrene for at han sier at han er den han er, har sendt bilde så jeg vet (forhåpentligvis) hvordan han ser ut. Han skal snike seg opp i sengen min en kveld snart, så det er spennende samtidig som skummelt. Han foreslo faktik at vi kanskje skulle møtes først hvis jeg syntes det var tryggere, men droppet det. Kanskje ikke så lurt....

Skrevet

Håpe han er den han sier han er da... :) Litt skummelt om du aldri har møtt han før men :P

Skrevet

hmm...synes det høres spennende ut jeg! :lur:

Gjest Raindrops
Skrevet

Har du lyst har du lov, drit i veninna di. Lykke til!

Skrevet

Takk! Hehe, godt å høre at jeg ikke er syk! Da blir det litt action på meg snart, yay :sengekos:

Skrevet

Eg hadde ikkje gjort det...Høyres skummelt ut. Kva viss han er meir hardhendt enn du ønsker? Er du ikkje redd for å bli voldtatt?

• Liker 1
Gjest Mann 30
Skrevet

Har faktisk hatt en rett-i-senga date med ei jente jeg traff på et forum. Det ble en fantastisk opplevelse. Vi var like kåte begge to etter å ha brukt litt tid på å bli kjent via msn først :-) Hvis du føler deg trygg på at vedkommende i andre enden er den han utgir seg for å være, er det bare å la det stå til.

Skrevet

Eg hadde ikkje gjort det...Høyres skummelt ut. Kva viss han er meir hardhendt enn du ønsker? Er du ikkje redd for å bli voldtatt?

Det kan være fare for å bli voldtatt, helt klart. Men jeg mener selv at sjansen er veldig minimal, men klart, helt helt sikker kan jeg ikke være.

Skrevet

Har faktisk hatt en rett-i-senga date med ei jente jeg traff på et forum. Det ble en fantastisk opplevelse. Vi var like kåte begge to etter å ha brukt litt tid på å bli kjent via msn først :-) Hvis du føler deg trygg på at vedkommende i andre enden er den han utgir seg for å være, er det bare å la det stå til.

Så bra! Ja, jeg føler meg trygg på fyren, og vi er begge like kåte på hverandre etter å ha chattet en god stund. Tror dette kan bli fantastisk, bare prøve å bli kvitt stemmen til venninnen min som gnager meg i bakhodet. Ender vel med at jeg gjør dette og får dårlig samvittighet etterpå, uten grunn....

Gjest Mann 30
Skrevet

Så bra! Ja, jeg føler meg trygg på fyren, og vi er begge like kåte på hverandre etter å ha chattet en god stund. Tror dette kan bli fantastisk, bare prøve å bli kvitt stemmen til venninnen min som gnager meg i bakhodet. Ender vel med at jeg gjør dette og får dårlig samvittighet etterpå, uten grunn....

Ikke for å ta fokus vekk fra tema, men hvorfor dårlig samvittighet etterpå hvis sexen er bra? Fordi det KUNNE vært farlig? Stol på magefølelsen din, eller lag deg en sikring som gir deg mulighet til å avbryte hvis du har et snev av tvil. Har du f.eks mulighet til å se ham gjennom et vindu før han kommer til inngangsdøra? Kanskje bør han møte låst dør? Det er forresten ganske foxy å oppleve at døren blir låst opp av en naken person ;o) Han må regne med at ikke alt går som planlagt, og du som er jente kan alltids ta deg privilegiet å endre spillereglene hehe...

Skrevet

Ikke for å ta fokus vekk fra tema, men hvorfor dårlig samvittighet etterpå hvis sexen er bra? Fordi det KUNNE vært farlig? Stol på magefølelsen din, eller lag deg en sikring som gir deg mulighet til å avbryte hvis du har et snev av tvil. Har du f.eks mulighet til å se ham gjennom et vindu før han kommer til inngangsdøra? Kanskje bør han møte låst dør? Det er forresten ganske foxy å oppleve at døren blir låst opp av en naken person ;o) Han må regne med at ikke alt går som planlagt, og du som er jente kan alltids ta deg privilegiet å endre spillereglene hehe...

Har droppet ut et par ganger, meldt avbud. Han synes det er synd. Men nå er jeg så nøden (haha) at jeg ikke skal melde avbud igjen... Dårlig samvittighet kommer vel fordi jeg har blitt litt innprentet med at sånne ting som dette gjør man bare ikke. Tror ikke dette er farlig, vi har chattet en god stund nå og magefølelsen min sier at dette blir trygt og godt. Og han har sagt at han kommer til å stoppe hvis jeg ikke vil likevel, mulig det bare er noe han sier, men tror han er typen som faktisk holder ord. Og jeg tviler på at jeg vil at han skal stoppe heller :jepp:

Skrevet

Been there, and it was great. Vi avtalte at vi ike skulle si et ord, bare gå rett på klining/puling i det jeg km inn døren. Fungerte utmerket. Det var en veldig bra opplevelse, og vi endte opp med å gjøre det flere ganger, og etterhvert date i en stund! :)

Jeg hadde tatt meg goood tid på chatten først, da. Så han var ingen weirdo, det visste jeg. Og at vi hadde samme seksuelle preferanser og slikt. Og jeg hadde fullt navn, adresse og telefonnummer, som han visste at jeg ga til en venninne før jeg dro, med avtale om at jeg skulle melde henne innen to timer.

Skrevet

Been there, and it was great. Vi avtalte at vi ike skulle si et ord, bare gå rett på klining/puling i det jeg km inn døren. Fungerte utmerket. Det var en veldig bra opplevelse, og vi endte opp med å gjøre det flere ganger, og etterhvert date i en stund! :)

Jeg hadde tatt meg goood tid på chatten først, da. Så han var ingen weirdo, det visste jeg. Og at vi hadde samme seksuelle preferanser og slikt. Og jeg hadde fullt navn, adresse og telefonnummer, som han visste at jeg ga til en venninne før jeg dro, med avtale om at jeg skulle melde henne innen to timer.

Hørtes utrolig bra ut! Artig å høre at flere har gjort det samme! Regner med at jeg ligger naken i sengen og at han kryper inn under dynen, ikke noe snakking, bare rett på ja! Har sagt i fra til en kompis og, sånn just in case, og han forventer og en melding etter en stund. Han har nøkkel og kan låse seg inn hvis han ikke hører noe. Det er jo greit. Kanskje det blir en trekant og, hahaha....

Skrevet

Har sagt i fra til en kompis og, sånn just in case, og han forventer og en melding etter en stund. Han har nøkkel og kan låse seg inn hvis han ikke hører noe. Det er jo greit. Kanskje det blir en trekant og, hahaha....

Så han kommer i tilfelle du blir mishandlet over tid? Kan gå lang tid fra noe skjer til han kommer :)

Skrevet

Så han kommer i tilfelle du blir mishandlet over tid? Kan gå lang tid fra noe skjer til han kommer :)

Tror neppe noe alvorlig kommer til å skje, stoler på magefølelsen over denne fyren her... Men bedre at noen kommer meg til unnsetning i tilfelle da, bedre sent enn aldri.... Ganske så sikker på at dette skal gå bra :enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...