Gå til innhold

Fastlege

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden jeg har flyttet, har jeg lyst til å bytte fastlege til en i nærheten av der jeg bor. Der for lurte jeg på om noen vet noe om fastlegene på Kringsjå legesenter, Tore A. og Tonje H. M. (vet ikke om jeg har lov til å legge ut fullt navn på KG).

Jeg har hatt en del leger som ikke har funket, så jeg hadde satt veldig stor pris på om noen kunne svare hva de vet om disse to.

Takk :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har flyttet har du uansett krav på ett ekstra bytte dette kalenderåret :) Fikk selv en lege jeg ikke likte, og var ingen problem å bytte igjen.

Så hvis ingen svarer deg spesifikt, får du bare prøve, og fungerer det ikke bytter du videre :)

Skrevet

Hvis du har flyttet har du uansett krav på ett ekstra bytte dette kalenderåret :) Fikk selv en lege jeg ikke likte, og var ingen problem å bytte igjen.

Så hvis ingen svarer deg spesifikt, får du bare prøve, og fungerer det ikke bytter du videre :)

Takk. Det er sant at det bare er å bytte igjen, men det er så upraktisk.. Hadde vært greit om noen kunne fortelle meg noe om disse legene så jeg kunne tatt et gjennomtenkt valg

Skrevet

Noen som kjenner til disse legene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...