AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har fått påvist lette celleforandringer i livmorhalsen, og det skremmer meg. Legen beskriver det som udramatisk og sier at det er veldig vanlig og som regel går over av seg selv, men vil følge opp med hyppigere celleprøver framover. Jeg er fortsatt urolig og lurer på om noen av dere der ute har hatt dette og hvordan det gikk videre...
Votten Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 Det har jeg også fått.. nå nylig. Var veldig urolig i begynnelsen, men ringte legen og hun roet meg. Jeg har ny time i april, og får ikke vite noe før det, selvfølgelig. Men jeg har hørt veldig mange som har fått dette bekreftet, men at det blir borte av seg selv. Du gjør deg selv en tjeneste hvis du klarer å få det litt på avstand, for du kan ikke gå å tenke på det så lenge! Det fant hvertfall jeg ut Tenk positivt!
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har hatt celleforandringer, mine forsvant ikke av seg selv så jeg måtte til videre behandling. 20 minutter på ullevål med lokalbedøvelse, så var jeg ferdig, og har aldri hatt celleforandringer igjen. Og det er helt riktig som legen din sier, for de fleste har celleforandringene gått tilbake til neste prøve, da det er naturlig med variasjoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå