Gå til innhold

Og vips.....der var han borte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange møter, sex og 1000 sms.....

Vips - så hører man ikke mer!!!

Her sitter jeg tilbake og skjønner ingenting.

Han er absolutt ikke typen jeg trodde dette om.

Og hva faen liksom - kan man ikke bare si sorry - dette funker ikke for meg.

Vi er begge godt voksne.

Hva hadde du gjort?

Jeg har sendt ham kun to meldinger etter at svarene uteble.

Vet at han er i live, facebook og at han er aktiv inne på nettforum der vi traff hverandre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe. Hvorfor skal du gjøre noe? Han er jo tydeligvis ferdig med deg, bli ferdig med ham. En slik feiging skal du bare være glad for å bli kvitt.

Skrevet

Blås i ham og bli aktiv igjen selv. Slike barnsligheter er det ikke vits i kaste bort mer tid på!

• Liker 1
Skrevet

...ja det skal nok gå fint å komme seg videre.

Men - hadde dere ikke lurt på og hatt lyst til å spørre

om hva som skjedde. var det neoe jeg sa / gjorde som utløste dette??

Jeg lurer i allefall, og har lyst til å sende ham en mail.

Men han svarer vel sikkert ikke på den heller.....

Skrevet

Joda, jeg har lurt flere ganger på det samme. Og det hadde vært fint å få en slags avslutning har jeg tenkt. Den gangen jeg sendte en laaaang mail til vedkommende og sa hvordan jeg følte det, fikk jeg ikke svar. Så du har nok rett i dine antakelser.

Gjett om jeg angrer på den mailen.:-)

Skrevet

Tror ikke du kommer til å få svar på det. Så er nok bare like greit å glemme han og komme seg videre. Selvom jeg skjønner at det er litt rart å ikke vite hva som skjedde.

Skrevet

Jepp, nettopp opplevd akkurat det samme.. Jeg vil absolutt ha et svar, uansett om jeg egentlig vet han er ferdig med meg. Men jeg vil så gjerne bare høre det! Han kommer med masse teite unnskyldninger om at han er så glad i meg, vil ikke miste meg osv. Men hvorfor det?? Gi meg masse forhåpninger for så ikke gi en lyd fra seg?? Drittsekk!!

Skrevet

Bortsett fra å glemme han er jeg usikker på om det er så mye mer du kan/bør gjøre.

Å sende flere sms er i allefall ikke veien å gå, da han helt klart bør ha forstått at du er interessert i videre kontakt.

Skrevet

Joda, jeg har lurt flere ganger på det samme. Og det hadde vært fint å få en slags avslutning har jeg tenkt. Den gangen jeg sendte en laaaang mail til vedkommende og sa hvordan jeg følte det, fikk jeg ikke svar. Så du har nok rett i dine antakelser.

Gjett om jeg angrer på den mailen.:-)

Jeg hadde en sånn i fjor, som bare ble borte og lydløs helt plutselig. Etter noen uker sendte jeg en lang mail til han, og jeg angrer ikke på den. Der fikk jeg ut alt. Og ja, jeg sjekket via andre kanaler at han var i live. Så han var nok bare en alminnelig drittsekk likevel.

Skrevet

Jeg har og opplevd mannfolk som fordufter og det mest irriterende er at når man ikke får noen grunn for det så blir det så mye vanskeligere å gå videre.

Skrev en sms til en slik fyr en gang og ba han fortelle hvorfor slik at jeg kunne komme videre, fikk til svar at det er ikke så lett for meg heller, har fortsatt følelser for deg...

Kan ikke si at det svaret hjalp nevneverdig men så han igjen ti mnd etterpå med ny dame OG baby på armen...skjønte jo tegninga da men fy for ett slag i magen.

Skrevet

Jeg har og opplevd mannfolk som fordufter og det mest irriterende er at når man ikke får noen grunn for det så blir det så mye vanskeligere å gå videre.

Ja, hvorfor er det sånn?

Skrevet

Jeg er fortsatt i tvil om jeg skal sende ham en mail eller ei. Ser noen gjør det og angrer og noen gjør det og angrer ikke. Jeg heller nok mest i retning av å gjøre det, men skal ikke skrive en hatmail men en mail der han skjønner at han har såret meg men at herregud livet går videre. Men litt skal han nok få svi.....

Kjedelige greier dette....hvorfor er det sånn egentlig. Jeg må si jeg er sjokkert for han var faktisk den siste jeg hadde trodd kom til å gjøre noe slikt. Men det viser igjen at ingen er til å stole på.....

Er fortsatt veldig lei meg!!

Men tenker at han er feig og litt av en dust - så går dagen likevel!!!

Skrevet

Skriv ned alt i en mail, men uten å sende den! Så venter du et par dager, også ser du om du enda er "enig" i hva du skreiv ned. Det er jo ingen vits i å sende masse bitre ord, da synker du ned på hans nivå.. Trust me, har akkurat gått igjennom det samme :( Men det hjalp å bare få alt driten ut, men forandra på den før jeg sendte den kan du si :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde dratt på døra hans og spurt hva faen problemet hans var. Du fortjener jo svar!

Skrevet

Du kan jo skrive og takke ham for at han viste seg som en feiging, så du har luket ut en drittsekk i mengden. For da kan du dra videre på din vei etter nye bedre mannebein.

Gjest Hjerterdronning
Skrevet

Etter mange møter, sex og 1000 sms.....

Vips - så hører man ikke mer!!!

Her sitter jeg tilbake og skjønner ingenting.

Han er absolutt ikke typen jeg trodde dette om.

Og hva faen liksom - kan man ikke bare si sorry - dette funker ikke for meg.

Vi er begge godt voksne.

Hva hadde du gjort?

Jeg har sendt ham kun to meldinger etter at svarene uteble.

Vet at han er i live, facebook og at han er aktiv inne på nettforum der vi traff hverandre!!

Huff og huff...

Jeg er glad jeg ikke gikk lenger enn til varme klemmer!!!

Skrevet

Ja, hvorfor er det sånn?

Hva mener du? Hadde jeg visst det så hadde det ikke vert et problem.

Skrevet

Har hatt det slik jeg og. Gikk med en klump i magen i noen dager, og visste med meg selv at jeg ikke fikk bort denne klumpen med mindre jeg sendte han en melding og fikk ut det jeg ville. Kom rimelig kjapt over han etter at jeg sendte han denne meldingen :)

Fyren prøvde å få kontakt med meg igjen 6 mnd etterpå! Hah! Kunne han bare glemme! :)

Skrevet

Hvordan roter dere borti disse fyrene? Hvordan var disse fyrene med dere i starten? Sa de alt det dere ville høre osv? Sånn typisk sjarmør i starten og overdoset dere med komplimenter etc?

Skrevet

Jeg hadde gitt faen og tenkt at en så umoden, voksen person, gidder jeg ikke kaste bort en tanke mer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...