Gå til innhold

billig og bra bil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i en litt dum situasjon, gubben må ha bil, NÅ, og lån er uaktuelt. Så da må det bli en bil mellom 10-20k for en periode. Hvilken bil er best og billigst? Altså, som ikke går i stykker selv om den er gammel og som er billig å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I den prisklassen kan selv den beste bil være litt frynsete, men det som umiddelbart falt meg inn var Mazda 626.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i en litt dum situasjon, gubben må ha bil, NÅ, og lån er uaktuelt. Så da må det bli en bil mellom 10-20k for en periode. Hvilken bil er best og billigst? Altså, som ikke går i stykker selv om den er gammel og som er billig å få tak i.

Mitsubishi Lancer

Kjedelig men god og billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare utelukke bra med en gang. Hadde jeg vært i hans situasjon ville jeg nok startet på Toyota og jobbet meg nedover. Som en generell regel er kilometerstand viktigere enn alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle eldre japser. Kjører selv 16 år gammel Nissan Micra, den starter alltid, og går nærmest på luft og kjærlighet. Elsker den lille tassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg nok si at Mercedes-Benz E-klasse diesel er et bra alternativ! Bensin er jo også bra, men dem kan bli litt tørst.

Generelt alle Mercedeser er bra. Går og går og går og går :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med biler i den priseklassen er det mye viktigere å se på hvor godt vedlikeholdt bilen er, og hva slags stand den er i. Glem merker, og se på hver enkelt bil for seg, men i den prisklasser er det uansett litt som å spille lotto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...