siljenb Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Nå feirer jeg og min kroniske urinveisinfeksjon snart 3 år! Jeg har vært på utallige undersøkelser og fått alle mulige slags antibiotikakurer, samt et dryss forskjellige tranebærkapsler. Jeg er rett og slett blitt immun mot antibiotika, og tranebær er altfor svakt og biter ikke på i det hele tatt. Er jeg heldig har jeg to dagers opphold, ellers er det vondt 24/7. Jeg har også vært til forskjellige undersøkelser hos urolog, og han konstaterte at jeg rett og slett har kronisk uvi (urinveisinfeksjon), og satte med på en ny antibiotikakur, som absolutt ikke fungerte.. Jeg drikker masse tranebærjuice og vann med sitron daglig, men ingenting ser ut til å hjelpe.. Nå er jeg SÅ lei, og ganske så desperat etter tips og kjerringråd. Noen som har noen gode råd? Mottas med stor takk
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Dersom ikke legene kan komme opp med noe så vet jeg sannelig ikke.. men min mor var slik. Til hun ble operert for en innsnevring i urinblæren. Da ble det bedre. Skjønt, den dama er mer enn nevrotisk. Så dersom hun følte at operasjon hjalp. Så tror jeg like godt det kunne vært årsaken. Be om flere undersøkelser. Føler med deg.. sånt er så vondt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå