Gå til innhold

Har du jugd til partneren din om

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei det har jeg absolutt ikke. Jeg syns heller ikke at det er greit at man lyver om antall sexpartnere til partneren sin. Det er tross alt noe som kan påvirke partneren også, i forhold til sykdommer og sånt. Dessuten så syns jeg at hvis man har hatt så mange sexpartnere at man må lyve om det, bør man tenke seg litt om.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke. Men nå er jeg åpen om det meste til nære venner, og det er der nye partnere kommer fra. Så om noen vurderer bli sammen med meg så har de allerde god oversikt over min fortid, fetisher, og holdninger.

Gjest Sommertid
Skrevet

Nei det er ikke greit å lyve til partneren, selv ikke om slike ting. Er du redd du ikke vil tåle svaret, får du heller la være å spørre. Jeg har alltid vert ærlig til tross for at jeg har et høyt anntall partnere.

Gjest Katten.
Skrevet

Gjorde det med eksen, hun var litt vel usikker av seg. Madammen har ikke spurt meg, og jeg har ikke spurt henne :)

Skrevet

Jeg kommer til å lyve hvis temaet kommer opp, men jeg kommer ikke til å ta opp temaet selv. Jenter flest har ligget med mange flere enn meg, og jeg gidder ikke å være underdaning eller noe "dårligere".

Men jeg har ingen planer om å gå inn i noe forhold. Kanskje jeg har nok "historie" den dagen jeg vil inn i et forhold, slik at jeg ikke trenger å doble antallet hvis hun spør. Mann.

Jeg hadde satt stor pris på om min samboer bare hadde hatt én før meg, jeg. Jeg synes det er fint at man har hatt sex med noen andre tidligere, så man slipper at forholdet går til helvete etter et par år fordi man blir nysgjerrig og bare må prøve noe annet. Men flere enn det? Helst ikke. Selv har jeg hatt én før min nåværende samboer, han har hatt fem. Det er tall jeg absolutt kan leve med, særlig siden jeg vet hvem alle disse er og at han ikke har hatt for vane å pule rundt i fylla, men stort sett har holdt seg til kjærestene sine. Men det hadde passet meg enda bedre om han bare hadde hatt en eller to før meg. Det hadde faktisk vært turn off for min del om han hadde pult tre dusin jenter, og jeg måtte gå rundt og være forberedt på å treffe alle sammen tilfeldig på byen o.l. resten av livet. Jeg ser rett og slett ingen fordeler med å ha hatt sex med mange.

• Liker 2
Skrevet

Jeg jugde til min første partner fordi jeg syns det var flaut at jeg bare hadde hatt 1 før han. Tror jeg sa jeg hadde hatt 2 eller 3. Var veldig usikker av meg da og av en eller annen idiotisk grunn flau over å være sent ute (19), selv om jeg er en attraktiv jente. Følte for å virke mer normal.

I ettertid har jeg aldri jugd. Til min forrige sa jeg sannheten da han spurte: 4 sexpartnere før han. Han husket ikke sitt antall, men rundt 10.

Min nåværende har jeg ikke spurt og han har ikke spurt meg. Jeg er litt nysgjerrig på hans, men føler ikke for å spørre. Spør han svarer jeg ærlig uten problemer.

Syns det er kraftig turn-off og får litt fordommer mot gutter som har hatt svært mange. Heller 0 før meg enn 100 før meg (eller 20 for den saks skyld). Syns det ideelle er om han har hatt ca like mange som meg.

Skrevet

Ja, og det er helt greit. Jeg regner også med å bli løyet til, selv om jeg aldri spør.

Skrevet

Har aldri løyet til partneren min om hvor mange sexpartnere jeg har hatt. Han kan uansett ikke forandre på antallet mitt og "gjort er gjort".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...