Gå til innhold

Har du jugd til partneren din om

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du jugd til partneren din om antall sexpartnere?

Hvorfor er det greit? Hvorfor er det ikke greit?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet

Nei. Men jeg skjønner i utgangspunktet ikke poenget i å grave i fortiden når man starter noe nytt.

Gjest Mynona83
Skrevet

Nei, jeg ville ikke jugd om det, fordi jeg ikke er flau over antallet.

Men jeg ville spurt han om han egentlig ville visst svaret, for jeg vil ikke vite hvor mange min partner har hatt sex med. Det er historie og fortid, vil heller konsentrere meg om nåtid og fremtid.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Nei, men vi har heller ikke spurt hverandre. Ser ingen grunn til å lyve hvis han absolutt vil vite det da.

Skrevet

Nei.

Det er jo en ærlig sak å si at en ikke vil svare på det og mene fortid er fortid osv. , så får jo partneren selv vurdere om han/hun kan leve med det. Løgn blir noe helt annet. Det er ikke noe bra måte å starte/bygge et forhold på, så jeg lyver i alle fall ikke.

Er jo veldig taper aktig også, å lyve om antall for at en partner skal godta deg. Da er du jo sammen med en kar/dame som egentlig syns du er "løs og kvalm" , men siden du har klart å lure personen så er det :hjerte: ...skikkelig true love med andre ord og snakk om å ha selvrespekt. :ironi:

Skrevet

Nei, jeg synes ikke man bør grave i hverandres fortid.

Skrevet

God dag mann!

-Øksskaft!

Ingen som klarer å svare på TS sitt spørsmål da..?

Gjest Raindrops
Skrevet

Nei det er ikke greit å lyve til partneren sin. Hvorfor det ikke er greit trodde jeg var åpenbart.

Skrevet

Nei.

Han spurte, og han fikk det riktige antall som svar.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å lyve hvis temaet kommer opp, men jeg kommer ikke til å ta opp temaet selv. Jenter flest har ligget med mange flere enn meg, og jeg gidder ikke å være underdaning eller noe "dårligere".

Men jeg har ingen planer om å gå inn i noe forhold. Kanskje jeg har nok "historie" den dagen jeg vil inn i et forhold, slik at jeg ikke trenger å doble antallet hvis hun spør. Mann.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi har faktisk etter flere års samliv blitt nysgjerrige og spurt hverandre, så vi vet sannheten. Siden ingen av oss har spesielt mange tidligere partnere, er det ikke noe problem. Det er ikke greit å lyve, rett og slett fordi man ikke kan bygge et samliv på en løgn, så jeg lyver ikke om noenting overfor samboeren min.

Skrevet

Jeg kommer til å lyve hvis temaet kommer opp, men jeg kommer ikke til å ta opp temaet selv. Jenter flest har ligget med mange flere enn meg, og jeg gidder ikke å være underdaning eller noe "dårligere".

Men jeg har ingen planer om å gå inn i noe forhold. Kanskje jeg har nok "historie" den dagen jeg vil inn i et forhold, slik at jeg ikke trenger å doble antallet hvis hun spør. Mann.

Du skal da virkelig ikke føle det nødvendig å lyve fordi du har hatt få partnere :) Det er da ingenting negativt i det.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal da virkelig ikke føle det nødvendig å lyve fordi du har hatt få partnere :) Det er da ingenting negativt i det.

Jeg mener det er negativt, og at det gjør meg stakkarslig og verdiløs. Selv om jeg mener at jeg ikke er det, hvis vi ser bort ifra mine planer om å lyve. Det er jo ganske stakkarslig.

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Jeg hadde en aktiv ungdomstid, og mener at fortid skal være fortid.

Skrevet

Jeg mener det er negativt, og at det gjør meg stakkarslig og verdiløs. Selv om jeg mener at jeg ikke er det, hvis vi ser bort ifra mine planer om å lyve. Det er jo ganske stakkarslig.

Da må du endre tankegangen din ;) Det er virkelig ingenting negativt i å ha hatt få partnere.

Om min hadde fortalt meg at han bare hadde hatt en før meg, så hadde jeg ikke reagert negativt på det. Det hadde jo bare på et vis vært et kompliment til meg, det. Jeg slapp jammen gjennom et trangt nåløye, og er veid god nok! ;)

Samtidig betyr ikke det at det er negativt å ha hatt mange. Folk er forskjellige, og det gir seg også utslag i forskjellig antall partnere. Du kan ikke si at noen er verdiløs eller stakkarslig basert på antall sexpartnere - uansett om det er mange eller få.

Skrevet

Støttes. En mann som ikke har ligget rundt med i hvert fall 20 personer ses på som mislykket og mindre verdt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da må du endre tankegangen din ;) Det er virkelig ingenting negativt i å ha hatt få partnere.

Om min hadde fortalt meg at han bare hadde hatt en før meg, så hadde jeg ikke reagert negativt på det. Det hadde jo bare på et vis vært et kompliment til meg, det. Jeg slapp jammen gjennom et trangt nåløye, og er veid god nok! ;)

Samtidig betyr ikke det at det er negativt å ha hatt mange. Folk er forskjellige, og det gir seg også utslag i forskjellig antall partnere. Du kan ikke si at noen er verdiløs eller stakkarslig basert på antall sexpartnere - uansett om det er mange eller få.

Jeg har hatt tre, så det altfor ille står det ikke til. Jeg har bare vanskelig for å akseptere mitt lave antall siden jeg mener at det ikke er noen fornuft i at jeg har hatt så få som tre.

Enig med gjesten, selv om antallet og formuleringen var noe ekstrem. Jeg er fortsatt optimistisk og har absolutt ikke kastet inn håndkledet. Men som sagt vil jeg vente med alt som heter forhold.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke man bør grave i hverandres fortid.

Helt enig. Er man tidligere dømt for pedofili så trenger ikke partneren å få vite det. Lyv! En partner har trass alt ikke noe med fortiden ens å gjøre.

Skrevet

Helt enig. Er man tidligere dømt for pedofili så trenger ikke partneren å få vite det. Lyv! En partner har trass alt ikke noe med fortiden ens å gjøre.

Herre... hvilken verden lever du i egentlig? :lete:

Skrevet

Herre... hvilken verden lever du i egentlig? :lete:

Øh? Det er din verden. Jeg vet den plutselig ble fremmed, men det er fortsatt slik du ønsker deg den.

Det er ikke lov å grave i hverandres fortid, er et premiss du har satt. Hvis det er ok å grave i den kriminelle fortiden hvorfor skulle det da ikke være ok å grave i den seksuelle fortiden? Er du bekymret for å bli fordømt for dine valg? Det har vel partneren like mye lov til om det er ut i fra seksuelle valg som om det er ut i fra handlinger som har resultert i en straffedom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...