AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jeg startet på Mercilon for snart 2 år siden, og føler at jeg var både blid, positiv og livlig før den tid. I tillegg tok jeg sjelden til tårene. Gradvis etter oppstarten på pillene ble dette helt forandret. Jeg ble lei meg, sluttet å glede meg over ting, følte meg deprimert og gikk til slutt skikkelig i kjelleren - og det helt uten grunn :S Etter cirka et år var jeg totaltforandret som menneske, men har liksom ikke fått meg til å slutte på de heller, jeg har bare blitt vant til at jeg er sånn. Nå klarer jeg ikke å være sint uten å begynne å sippe, og jeg kan plutselig få gråteanfall fordi jeg ikke føler meg tilstrekkelig og bra nok. Er det flere som har det sånn pga. mercilon? Eller andre p-piller? Og ikke minst, er det noen som har sluttet og fått tilbake sitt "gamle" humør og liv?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Oj, det skulle selvfølgelig stå biVirkninger i tittelen, men det forstod dere!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Hadde det helt likt, og har prøvd "alle" piller som fins pluss p-ring. Jeg blir deppa, sinna, oppblåst, følsom, eksplosiv og generelt trist. Nå har jeg kobberspiral og er superduperfornøyd. Og ja; stooor forskjell på meg når jeg bruker piller og når jeg ikke gjør det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå