Gjest nysgjerrig Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 jeg har en liten men frekke fantasi om å bli sugd eller runket av kona når veninnene hennes ser på! altså at alle ser og betrakter pikken min og bare venter på at sæspruten skal skytes ut! er det noen her inne ( jenter eller gutter ) som har opplevd dette el noe liknende en gang? fortell
Gjest HunterLady Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Ikke opplevd, men elsker den fantasien selv.
sussanne Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Jeg syns slike tråder er ekle. Du vil at vi jenter skal skrive noe slik at du skal runke til det? Æsj. 1
Tinkerbell_ Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Jeg syns slike tråder er ekle. Du vil at vi jenter skal skrive noe slik at du skal runke til det? Æsj. Ja, selvsagt måå det være grunnen til at noen starter en slik tråd. I såfall er vel hvertfall 80% av trådene under Seksualitet- forumet noe menn har skrevet så de kan ha noe "å runke til". Dette er et forum hvor mennesker deler forskjellige opplevelser, lurer på ting av nysgjerrighet, og spør om ting de lurer på. Har du problemer med det burde du kanskje finne deg et annet forum å lese i.
Pinkee Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 hvis noen runker til KG, hva er problemet?? Å runke er ikke farlig på noen måte, faktisk ansees det som sunt! Beklager ts, men jeg hadde ikke likt ei slik setting, hverken som kone eller venninne, men dem finnes sikkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå