icetea Skrevet 9. januar 2011 #1 Del Skrevet 9. januar 2011 Nytt år, nye muligheter! Fjoråret ble brukt godt, og planen dette året er å gå ned de siste 6 kiloene. Jeg har også planer om å forbedre løpeformen min, har nemlig skumle tanker om å delta i et løp til våren Planen er å trene minst 3 ganger i uka, spise sunt og ikke minst, kutte ut sjokolade og andre unødvendige ting Jeg startet "offisielt" med dette forrige mandag, og da var vekten 66,3 Jeg har tenkt å veie meg hver mandag, så det blir spennende i morgen Forrige ukes trening: Onsdag: 1 time dans Torsdag: Step/shape Søndag: Tredemølle/styrke Jepp, da er vi i gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 11. januar 2011 Gårdagens vekt: 65,6 dvs 0,6 kg ned. Fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funkydog Skrevet 13. januar 2011 #3 Del Skrevet 13. januar 2011 Gratulerer med vektnedgang! Følte jeg måtte legge igjen en hilsen her, det virker som vi har en del til felles Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå