Gå til innhold

hvor har dere tørkestativet ?


kiki87

Anbefalte innlegg

Der vi bor har vi fått besjed om og ikke ha tørkestativet på soverommet , fordi det blir så mye fukt inne på rommet .Vi bor i et gammelt hus og huseieren mener fukten fra stativet odelegger vinduene. Badet er for lite til at vi kan ha det der . Og på sommeren kan vi jo sefølgelig ha det ute , men på vinteren i 20 speik går ikke dette hehe ... Hvor skal jeg ha tørkestativet mitt ? Jeg har spurt huseieren om dette , og fikk til svar at jeg måtte ha det ute eller en plass uten vinduer eller på badet . Så jeg lurer på om dette er normalt og hvor dere har tørkestativet deres???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det på et av de fem rommene i huset vi ikke bruker som er innredet som et soverom. Det funker flott det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stua, i nærheten av ved-ovnen, jeg har og kjøpt slik fukt-sluker, for å ta opp fuktigheta av kles-tørken. Å så tørker jeg dugg av vinduene..... :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På badet. Ikke ideelt når vi må ta det ut hver gang vi skal dusje, men heller det enn råtne vinduskarmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiki87

I stua, i nærheten av ved-ovnen, jeg har og kjøpt slik fukt-sluker, for å ta opp fuktigheta av kles-tørken. Å så tørker jeg dugg av vinduene..... :kaffekopp:

hmmm.... fukt sluker ja .. denne må jeg se nermere på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vårt i gangen, selv om vi har plass på soverommet og i stua. Har ikke plass på badet. Jeg tørker ikke klær i stua av prinsipp, jeg hater å sitte og se på stativet. På soverommet er det kjølig, og klærne tørker saktere. Dermed blir det gangen, og jeg stuer bort stativet under trappa når det ikke er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vår i gangen i 2 etasje. Varmepumpen står i trappeoppgangen + varmekabler i gulvet, så det tørker kjempe fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pepsimaxpower

Jeg har på badet men det er romselig + at det er varmt og godt der så tøyet er tørt og fint over natten. Hadde det i stuen når jeg bodde i en annen leilighet pga det var den eneste plassen.

Har nå plass til to tørkestativ men da tørker det litt senere med begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett på soverommet, siden det der er mest ute av veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så heldig at jeg leier et sted med vaskerom, så jeg har sånne snorer som går fra ene enden til den andre og der har jeg lettere ting. Og så har jeg tyngre ting (bukser og slikt) på klesstativ i dusjen som jeg flytter frem og tilbake når jeg bruker dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...