Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg lurer på hvorfor det er slik at man må ha skinne og sånn guffe, og sove over natta med ekkelheta for å bleke tennene. Når jeg så den artikkelen med Else Furuseth Koss..(heter hun det foresten?) Og hun hadde sånn greie i en time og så brukte tannlegen blått lys. Det forekommer meg mer fristende med en time enn en hel natt..
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Fordi Else var hos tannlegen, mens skinnen er til hjemmebruk. Altså virkestoffene er ikke de samme, og siden du ikke har en tannlege til å påføre og følge med så er det med en skinne for å holde det hele på plass.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Men..men..når jeg har forhørt meg rundt om så får jeg bare beskjed om at dette skinneopplegget er det som gjelder. Hvilke tannleger gjør bleking med lys da?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Med skinne om natta, som en bruker over flere netter, kan man stoppe når man er fornøyd, det blir gradvis hvitere. (Hvis det virker) Hos tannlegen som gjøres unna på få minutter, har man ikke kontroll på hvitheten, der blir resultatet som det blir, uten du eller tannlegen kan styre det. Min tannlege anbefalte meg derfor å bruke skinner, slik at jeg kunne kontrollere det selv, for jeg ville jo ikke ha slike kritthvite tenner som enkelte får.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå