Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Kall oss gjerne både enkle og simple, men kombinasjonen «menn, pene damer og skjult kamera» er en sikker vinner. For det skjer nemlig noe med en mann når det dukker opp en pen dame. Menn er naturlige skammkåte, men spørsmålet er , blir dere damer satt ut på lik måte når dere ser en kjekk mann ? Hvordan oppfører dere dere når en kjekk mann setter seg ned på samme spisebord som dere eller sitter ved siden av deg på bussen eller andre offentlige steder ? Hvordan takler dere når en mann i bar overkropp med bra kropp tilnærmer dere på stranden feks ? Og har dere noen historier der dere har hatt på dere noe utrolig sexy og lettkledd og merket at menn blir "urolige" rare, kåte, kall det hva dere vil... sjekk ut dette skjult kamera innslaget : http://www.sol.no/underholdning/skjultkamera_32464282.html
Cæm Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 blir dere damer satt ut på lik måte når dere ser en kjekk mann ? Hvordan oppfører dere dere når en kjekk mann setter seg ned på samme spisebord som dere eller sitter ved siden av deg på bussen eller andre offentlige steder ? Hvordan takler dere når en mann i bar overkropp med bra kropp tilnærmer dere på stranden feks ? Da kiler det i musa, og jeg får lyst til å rote med fyren :D
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Ryan renolds - hvor som helst når som helst!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Da kiler det i musa, og jeg får lyst til å rote med fyren :D Hvilken mus? Du er en mann!! o.0 1
Cæm Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Hvilken mus? Du er en mann!! o.0 :gjeiper: Nå er det fikset :D
Gjest brutal_mann Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Innslaget viser bare det "alle" vet, kvinnebryst er til for menn sin del...
Tinkerbell_ Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Det skjer hvertfall noe med meg når jeg ser/møter/snakker med en utrolig kjekk/pen mann. Får nok ofte ekstra lyst til å leke litt...
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Blir litt satt ut,og klarer ikke snakke helt vanlig. Driter meg ganske bra,og gir uttrykk av å være litt "kort". Rødme er jeg også flink til Sjelden jeg blir direkte kåt av å snakke med disse mennene,men det er veldig seksuelle tanker oppi hodet mitt ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå