Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle sende meldekort idag men får bare beskjed om at det er noe feil og at feilen vil bli rettet opp i snarest mulig. Ja jøss, som om det skjer, det er jo lørdag og ingen på jobb før mandag.

Jeg er bekymret fordi om man er for sen med meldekortene sine noen ganger så blir man trukket eller kanskje man også kan miste retten til penger. JEg går nå på avklaringspenger og jeg har vært sent ute med meldekortene mine noen ganger før og har liksom skjerpet meg nå og vil holde fristene.

men hva hvis jeg får beskjed om at jeg får trekk fordi dette meldekortet ble sendt for sent da? Når det er nav sin feil? Dere vet jo hvordan nav er, de tar aldri på seg skylda for noe.

:sukk:

Frustrert og bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte er det fikset til neste dag, de arbeider med sidene i helgene. Men når det er sagt så synes jeg det har vert litt vel mye problemer med å sende mld kort i det sisste.

Jeg skulle sende i dag men siden den er nede forsøker jeg igjen i morgen. Mandag ringer jeg NAV saksbehandler hvis det ikke virker, så får de ordne det.

Skrevet (endret)

Samme problem jeg også. Ikke første gang heller..

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Feilen ligger helt klart hos NAV. De burde få opp en forklaring på "Driftsmeldinger", men der er det foreløpig ikke noe.

Endret av Skywalker
AnonymBruker
Skrevet

Man MÅ ikke sende meldekortet sitt på lørdagene, men systemet åpner for at man KAN sende det fra den dagen. Som du vil se når du skal sende meldekortet så har du en frist på deg, og denne varer som regel mange dager over "åpningsdato" for sending av meldekort. Så det er nok ikke så veldig å stresse med at man ikke får sendt i helgen, bortsett fra at man må vente et par dager ekstra før pengene er inne på konto da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er innslag på TV2 nyhetene om dette nå, NAV vet ikke når de får systemet opp å gå igjen. Vi må visst bare stille oss i kø på kontoret. Og da glipper enda en dag på studiet for min del..forrige uke var det snøstengte veien..

AnonymBruker
Skrevet

Gikk helt fint å sende meldekort i dag ved 8-tiden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...