elinf Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 jeg har ikke akkuratt hengepupper, men de er litt hengende. de er ikke så store heller. jeg bruker push up bh og ofte sover jeg med det. får man hengepupper av det ? og for å få mindre hengete pupper har jeg hørt det hjelper å trene brystmuskelene, hvordan gjør man det ?
Fanta Exotic Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har hørt at man kan få hengepupper av å sove med BH og av å røyke, men aner ikke om det stemmer. Syns det henger litt på meg også, så skal følge med her:)
sophiaM Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Man kan ikke få hengepupper av å sove med bh. Den er laget for å holde brystene på plass, og de blir henller hengende av å ikke bruke det. Man kan jo se damene i afrikanske stammer som ikke bruker bh. De har hengepupper til langt ned på magen. Røyk har jeg også hørt at man kan få hengepupper av, fordi nikotin ødelegger vev i cellene eller noe(?) Du kan trene brystmuskelen ved brystpress, push-ups osv. Øvelser kan du finne her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå