Gå til innhold

Tyrkia - Side


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært der og kan fortelle litt om byen?

Mye å se? Hvordan er folkene og maten? Får man ligge i fred på strand/basseng? Etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i Side i tre uker i juni i fjor. Nydelig sted, kommer garantert til å reise tilbake. Litt usikker på hva du mener med å ligge i fred på strand/basseng, men hvis det er selgere o.l. du mener, så merket vi ikke noe til akkurat det. Maten var nydelig, men vi spiste mest på hotellet, folkene var kjempehyggelige, for meg var det litt som å reise til nesten hvilken som helst by i europa. Det er jo gamlebyen med ruinene som er der inne, i tillegg så reiste vi på en del utflukter med reiseselskapet, noe vi syntes var vel verdt pengene. Blant annet dro vi til Antalya, hvor vi dro på et digert kjøpesenter (som her hjemme i grunn), i tillegg til selve Antalya by - og det var svært vestlig, om jeg kan si det på den måten.

Jeg merket veldig godt at Tyrkia har hatt en stor uvikling fra jeg var der i 1997. Ingen innpåslitne selgere, og overalt så jeg tyrkiske kvinner som jobbet (i alt fra resepsjon til vaskedamer til kokker til direktør) - noe som imponerte meg litt (må innrømme at jeg ikke hadde helt forventet det, så der ble mine egne fordommer slått ned på).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...