Gå til innhold

Jeg hater mine gamle bryst

Fremhevede innlegg

Gjest annie free
Skrevet

Hei

Jeg er en jente på 21 år, som gjennomgikk en etterlengtet reduksjon av brystene mine for litt over fire måneder siden. Jeg gikk da fra å være 90E/95D til 80/85 B nå.

Jeg er så uendelig takknemlig til legen som gjorde operasjonen, for ikke bare fjernet han 1,7 kilo med fett som ødela rygg og nakke, han fjernet også det som var det på kroppen jeg hatet mest ved meg selv.

Dette er vel kanskje litt rart, men jeg klarer fremdeles ikke ordentlig å se på bilder av meg selv før operasjonen. Jeg hater brystene jeg ser der. Og det er jo ganske irrasjonelt, da de er borte og får dem aldri tilbake igjen (håper jeg).

Så jeg lurer egentlig på om det finnes andre her som har lignende opplevelser, for jeg vil bare gi slipp på hatet og ikke tenke på det mer.

På forhånd takk.

annie

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger en tur til psykolog. Ingen mennesker skal hate sin egen kropp.

AnonymBruker
Skrevet

så bra du ble fornøyd. jeg har lyst på brystreduksjon jeg også (og et løft). bruker 85DD/E. men har ikke råd.

Gjest annie free
Skrevet

Jeg anbefaler deg å snakke med fastlegen din. Jeg ble henvist gjennom fastlegen, og det tok nesten et år fra jeg henvist til jeg fikk time, men det var på grunn at jeg var ganske ung. Så etter at jeg fikk time, møtte jeg legen og så til alt hell fikk jeg godkjent operasjonen på medisinsk grunnlag, så jeg har betalt veldig lite. Bare turene til sykehuset og hjem igjen.

Det kan ta litt tid før du får operasjonen, men jeg lover deg, det er verdt hver eneste minutt.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...