gladidag Skrevet 22. oktober 2003 #21 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg har og honningtonet bjørkekjøkken! Snart ihvertfall, er ikke montert ennå. Hvilke farge har du på veggene? Har lyst på en fin grønnfarge jeg, som passer til Never som skal være i stua. Også skal jeg ha børstet stålplate mellom benk og overskap + stål hvitevarer. Hva har du av spisebord ol.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 22. oktober 2003 #22 Del Skrevet 22. oktober 2003 Hei Gladidag!! Jeg hadde faktisk grønt kjøkken, men valgte nok en litt mørk grønnfarge. Derfor malte jeg om for et par måneder siden i samme farge som stua - Papyrus. Den er lys beige eller noe slikt. Listene er malt i en farge som jeg tror heter Morgenstemning, som er i en dus gulfarge/sandfarge som står veldig bra til både skap og vegg. Gulvet har grå fliser - Saxa - som jeg absolutt kan anbefale! Får masse ros for dem! (Tror jeg har bilde av gulvet mitt hvis du vil se.) Over kjøkkenbenken har jeg mørkgrå kjøkkenfliser. Gråspettete benkeplate. Kjempestort bjørk spisebord med bjørkestoler. Jeg har også stål stekeovn, men har ellers stål/sort keramisk topp, integrert kjølehjørne og integrert oppvaskmaskin. Det blir altså veldig mye grått og lyse farger. Så jeg skal prøve å finne noe å henge på den ene veggen for å få et litt varmere preg på rommet. dessuten er kjøkken stort (underkant 30 m2) og har en litt skarp akustikk, så av den grunn burde jeg også henge noe på veggen. Lurer på og henge opp et kult teppe rett og slett! Jeg har fem vinduer på kjøkkenet, to "vanlige" og tre høye, smale. Har ikke gardiner, men bøk-persienner i de to "største". Hmmm - husket jeg alt da?? Hvem har du forresten kjøpt kjøkken av? Jeg kjøpte mitt fra Skandinavia Kjøkken (tror jeg det het). Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 22. oktober 2003 #23 Del Skrevet 22. oktober 2003 Kjøkkenet mitt er fra Nova i Tromsø. Har og stort kjøkken, 24,5kvm. Skal ha innredning i U-form og halve rommet blir spiseavd. Har lyst på spisebord i bjørk og evnt skjenk eller vitrineskap. Panel på veggene som skal males og trehvitt tak og listverk. Bjørk eller ask parkett. Har vært og fått prøve på Lys Kokari og Sarepta, se hva som passer best til innredningen. vi har fire vindu, to 100X120 og to 10X160, skal ha liftgardin og trepersinner. Tror det blir kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 23. oktober 2003 #24 Del Skrevet 23. oktober 2003 Høres flott ut!! :D Selv om jeg fortsatt anbefaler deg fliser på kjøkkenet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå