Gå til innhold

Kg-brukere. Verdensmestere i spekulasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må nesten le litt, gråte litt og riste litt på hode av all spekuleringen her på forumet.

Er jo ikke måte på hva folk klarer å få ut av noen setninger ts f.eks skriver i åpningsinnlegget. Si meg, dere er ikke synke eller tankelesere? Mulig begge deler? :fnise:

Noen ganger ser jeg til og med at innlegg som ikke sier noe om kjønn, plutselig har flere svar med med både han og hun.

Men hva kommer dette av egentlig? Er har damer lettere til å ty til spkulasjon eller er det andre ting? Ser jo selvsagt litt til det på andre forum også, men i langt minre grad. Der holder folk seg i hovedsak til det som står i innlegget.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har også lurt på det samme, om det er slik det blir på et kvinneforum. Men har sett noen her inne som holder seg til poenget, trådens tema og svarer på en herlig måte. Litt spekulativt men samtidig svarer på spørsmålet.

Like kjipt hver gang noen alltid trekker frem en hendelse som det er kjempe spennende å kverrulere og rette på.

"Hvor mange poteter trenger man i gryta?"

"Du spiste faktisk opp poteten hans?? Gå og skam deg"

(fred) :foto:

Jeg henge bare mindre og mindre her inne nå. Ser ikke noe givende i å lese så mye tull og kranglefanteri. Har også begynt og nesten bare lese de saklige innleggene og gladelig overse resten! :jepp:

Endret av AnneBonny
Gjest Cipheria
Skrevet

Jeg vil anta det er evolusjonært betinget.

Vi trengte å vurdere omgivelsene rundt oss for å forstå dem, noe som ble mer og mer avansert. For eks å vurdere hvordan/& hvor få mat.

Mennesker har og et ganske kompleks sosialt system som trenger denne vurderingsevnen. Vi var og er helt avhengig av andre mennesker og trenger derfor tolke dem riktig. Systemet for å tolke dem ble mer avansert, men siden mennesker er foranderlige og uten endelig fasit, kan vi ikke beregne dem matematisk og korrekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...