Gå til innhold

Wallstickers


Kontormus

Anbefalte innlegg

Nå har jeg surfet litt rundt for å se om jeg fant noen stickers til å ha på dørene. Fant en veldig fin. men den hadde de kun for sovrom. Siden dørene er ved siden av hverandre, vil jeg gjerne ha dem likt utformet.

Er det noen som vet om nettsteder som har mange fine sånne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stickers setter seg vel på alt som er rent, slett og fast, så hvorfor kan du ikke bruke disse på dørene?

Vet ikke om noen nettider med salg, men har vel mye utvalg av stickers i gode fargehandlere. Mulig de har noen tips til å feste de dersom du skal ha det på et fuktig bad eller noe ogå.

Endret av noblesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er slike stickers jeg er ute etter.Altså tynn plastfilm som fester til glatte flater. Har funnet noen på nettet. Men jeg finner ikke noen steder som har både sticker for soverom og bad.(altså BATHROOM og BEDROOM i shabby chic). Jeg tenker på slike som skal klistres utenpå døren, men siden dørene er ved siden av hverandre, vil jeg ha med samme design. Andre som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er slike stickers jeg er ute etter.Altså tynn plastfilm som fester til glatte flater. Har funnet noen på nettet. Men jeg finner ikke noen steder som har både sticker for soverom og bad.(altså BATHROOM og BEDROOM i shabby chic). Jeg tenker på slike som skal klistres utenpå døren, men siden dørene er ved siden av hverandre, vil jeg ha med samme design. Andre som vet? :)

Har du sjekket på Etsy?

www.etsy.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på trendystickers.com og lag de selv. her bestemmer du skrifttypen og fargen :-) Kjapp levering fra Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...