Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere vært på andre forum før?

Vil du fortelle hva de heter og hvordan du trivdes ser inne?

Og hva er den fordelen og bak delen med og være på flere forum samme tid? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på mange hobbyrelaterte forum, uten at jeg vil nevne hvilke :)

Alt til sitt bruk syns jeg. På hobbyforumer diskuterer jeg hobby, her på kg diskuterer jeg masse rart :) Bare fordeler med å være på flere forum samtidig.

Skrevet

Jeg brukte å være litt på diskusjon.no tidligere. Husker ikke hvorfor jeg registrerte meg. Og likte heller ikke siden så veldig, da det virker mer som det er mennenes svar på kvinneguiden. De fleste diskusjoner omhandler data og elektronikk, biler og slike ting som jeg ikke interesserer meg for. :)

Nå er jeg bare på kvinneguiden. :)

Skrevet (endret)

Er på smil, kg og et forum for småbarnsforeldre.

Forskjellige forum for hvert sitt behov ;)

Endret av Quasis
Skrevet

Er på smil, kg og et forum for småbarnsforeldre.

Forskjellige forum for hvert sitt behov ;)

Smil har jeg ikke hørt om,jeg er ny innen forum men har snust på noen bare. :)

Jeg liker aktiviteten her og alle meningene.

Lærer også litt her og der.

• Liker 1
Skrevet

Smil har jeg ikke hørt om,jeg er ny innen forum men har snust på noen bare. :)

Jeg liker aktiviteten her og alle meningene.

Lærer også litt her og der.

Ja, kg er grei mht at den omfavner alle aldersgrupper og tema. Har vært litt til og fra de siste årene, men ender endel opp her for tiden :)

Skrevet

Synes det er litt uvandt att dette forumet er åpent kontra de andre jeg har vært borti,men det er jo en vane sak.

Føler i alle fall at det er plass til alle her inne,selv om det ikke er så veldig privat.

• Liker 1
Skrevet

Nei, bruker bare dette.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har vært på en del forskjellige. Før i tiden var jeg veldig Linkin Park-fan, og var med i fanklubben, ergo hang mye på forumet, i ca 5 år :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er kun ett av mange forum jeg besøker jevnlig.

Har blant annet vært medlem av diskusjon.no siden år 2001, altså 10 år.

Skrevet

Jeg har tidligere vært på Vårt Land sitt forum, men jeg ble kastet ut fordi jeg ikke ville oppgi fullt navn og adresse på profilen min. Likte meg dårlig der, siden man blir stemplet som det ene eller det andre, kun basert på et innlegg eller to.

Har også vært veldig aktiv på VGD, men sluttet der fordi det ble for mye sjikane.

Har også vært innom diskusjon.no, og diskuterer der av og til.

Skrevet

Jeg er medlem av ganske mange fora, men det varierer hvor aktiv jeg er i de ulike. Er også medlem av diskusjon.no, og er admin på et lite geek-forum.

Skrevet

Jeg var aktiv på et forum for Kaizers-fans, da jeg var tidlig i tenårene, husker ikke hva det het. Nå er jeg bare her, trives godt.

Skrevet

Kampforum.no, diskusjon.no, og her.

Er ikke spesielt aktiv, det har jeg ikke tid til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...