Gjest Desperat Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Ja tenk det! Bare en eneste gang i 2010 hadde jeg sex til tross for at jeg både er ung og vakker. Det begynner å bli ille å være så kresen, men jeg kan absolutt ikke noe for det. Jeg tenner bare rett og slett ikke på hvem som helst. Men når jeg tenner, er det jordksjelv, orkan og tsunami på en gang. Noen verre?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 tja verre? jeg er 21 år og har aldri hatt sex med andre enn meg selv, begynner i grunn å bli litt ensomt/kjedelig.. vet ikke hva du mener er verst jeg
Gjest TS Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Ja det høres også ille ut, men det du ikke vet noe om, kan du vel heller ikke lengte etter så mye? Jeg har vært gift og har hatt jevnlig sex i mange år, men altså i 2010 var det bånn i bøtta. Forresten, du har noe å se fram til... :-)
Gjest kalle Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Tullpreik du er heldig du har tross alt HATT SEX det har ikke jeg hilsen jomfrugutt 32
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Hadde eit år der eg hadde sex 2 ganger i løpet av heile året...og da var eg i fast forhold... DET var stusselig det...
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 God og jevnlig sex burde være en menneskerettighet!
Gjest brutal_mann Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Ja tenk det! Bare en eneste gang i 2010 hadde jeg sex til tross for at jeg både er ung og vakker. Det begynner å bli ille å være så kresen, men jeg kan absolutt ikke noe for det. Jeg tenner bare rett og slett ikke på hvem som helst. Men når jeg tenner, er det jordksjelv, orkan og tsunami på en gang. Noen verre? Sex? :klø:
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 tja verre? jeg er 21 år og har aldri hatt sex med andre enn meg selv, begynner i grunn å bli litt ensomt/kjedelig.. vet ikke hva du mener er verst jeg Og jeg er 22, og har aldri hatt sex med meg selv engang..Det funker bare ikke for meg :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå