Gå til innhold

Bare 1 gang sex i 2010!

Fremhevede innlegg

Gjest Desperat
Skrevet

Ja tenk det! Bare en eneste gang i 2010 hadde jeg sex til tross for at jeg både er ung og vakker. Det begynner å bli ille å være så kresen, men jeg kan absolutt ikke noe for det. Jeg tenner bare rett og slett ikke på hvem som helst. Men når jeg tenner, er det jordksjelv, orkan og tsunami på en gang.

Noen verre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tja verre? jeg er 21 år og har aldri hatt sex med andre enn meg selv, begynner i grunn å bli litt ensomt/kjedelig.. vet ikke hva du mener er verst jeg :P

Skrevet

Ja det høres også ille ut, men det du ikke vet noe om, kan du vel heller ikke lengte etter så mye? Jeg har vært gift og har hatt jevnlig sex i mange år, men altså i 2010 var det bånn i bøtta. Forresten, du har noe å se fram til... :-)

Skrevet

Tullpreik

du er heldig du har tross alt HATT SEX

det har ikke jeg

hilsen jomfrugutt 32

Skrevet

Jeg har hatt to ganger, så jeg er litt bedre :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde eit år der eg hadde sex 2 ganger i løpet av heile året...og da var eg i fast forhold...

DET var stusselig det...

Gjest Katten.
Skrevet

God og jevnlig sex burde være en menneskerettighet!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja tenk det! Bare en eneste gang i 2010 hadde jeg sex til tross for at jeg både er ung og vakker. Det begynner å bli ille å være så kresen, men jeg kan absolutt ikke noe for det. Jeg tenner bare rett og slett ikke på hvem som helst. Men når jeg tenner, er det jordksjelv, orkan og tsunami på en gang.

Noen verre?

Sex? :klø:

Skrevet

Ønsker dere alle et godtnytt år !!!

AnonymBruker
Skrevet

tja verre? jeg er 21 år og har aldri hatt sex med andre enn meg selv, begynner i grunn å bli litt ensomt/kjedelig.. vet ikke hva du mener er verst jeg :P

Og jeg er 22, og har aldri hatt sex med meg selv engang..Det funker bare ikke for meg :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...