AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har slitt mye med soppinfeksjoner og ubalanse i underlivet, så jeg tenkte kanskje at det ville være noe for meg. Er det noen som har erfaringer ved bruk av Ellen Tamponger?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Bumper på dennne? Hvor får man kjøpt de? Og er de bra?
Dragonfly84 Skrevet 19. oktober 2011 #3 Skrevet 19. oktober 2011 På apoteket Jeg merka ikke så mye forskjell.... Men den skal jo være snillere enn andre, og det må de jo ha belegg for å si siden det selges på apoteket.
tuji Skrevet 19. oktober 2011 #4 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har prøvd en pakke, mest fordi de ikke hadde annet på apoteket. Min erfaring er at de er helt ubrukelige, kunne like gjerne gått uten. De lakk som en sil!
chikako Skrevet 19. oktober 2011 #5 Skrevet 19. oktober 2011 Er det ikke ganske stiv pris på dem? Hvis man er bekymret for sopp, er det kanskje best å droppe tampong i det hele tatt, tenker jeg. Selv bruker jeg menskopp. Før jeg begynte med den fikk jeg soppinfeksjon nesten under hver mensen, nå har jeg ikke hatt det siden jeg kutta ut bind og tamponger Aner ikke om de Ellen-tampongene har noe for seg, tenker bare at det er ganske mye å måtte betale for en pakke tamponger.
Xtra_lilje Skrevet 19. oktober 2011 #6 Skrevet 19. oktober 2011 jeg bruker kun tamponger i nød/ ved spesielle behov, ellers bruker jeg bind. aldri hatt problemer med sopp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå