Gå til innhold

Erfaringer med Lise Skage (psykolog)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med psykolog Lise Skage (holder til i Frogn kommune)? Er hun dyktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har erfaringer med psykolog Lise Skage (holder til i Frogn kommune)? Er hun dyktig?

Burde ikke skrive navn her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men jeg stiller meg allikevel kritisk til at man ikke skal kunne spørre om dett.

Hvordan skal man ellers finne ut om vedkommede er en god behandler eller ei?? Hvorfor beskyttes legestanden så inni h*****s godt her i Norge? Ikke er det mulig å klage på dårlige leger eller psykologe, og ikke er det mulig å undersøke dem på forhånd for å finne ut hva andre mener. Herregud, ikke rart dere har så mange drittleger her i landet når de får styre på akkurat som de vil. Der jeg kommer fra er det helt normalt å forhøre seg med andre før man velger lege eller psykolog, og de legene som er dårlige mister dermed også kunder.

Leger her i landet har tydeligvis utrolig stor makt. Har hørt om mange pasienter som har blitt feilbehandlet og endt opp som både sykere enn hva de var i utgangspunktet og som pillenarkomane, og legene har fått lov til å fortsette å praktisere!!

Sier selvfølgelig ikke at dette er tilfellet med den aktuelle legen (psykologen) i dette tilfellet. Men å kritisere noen fordi de ønsker å være forsiktige med hvilken lege de velger å gå til er det dummeste jeg har hørt på lenge. Det er folks helse det er snakk om her!!!

• Liker 1
Skrevet

Enig i at man ikke bør skrive navn her og til deg som er så misfornøyd med legene i Norge:dra til det landet du henviser til for å få behandling da vel. Norge har ikke unormalt mange dårlige leger,og bare fordi enkelte som er misfornøyde med behandlingen sin skriker så forbanna høyt om det,vil ikke det si at det representerer vikeligheten av Norges helsevesen.Jeg har selv vært pasient i mange,mange år og har nesten utelukkende bare gode erfaringer.Vi har svært mange faglig dyktige,hyggelige og ikke minst menneskelige leger her til lands! At kjemien ikke alltid funger like godt mellom mennesker har ingenting med faglig dyktighet å gjøre,og dersom man opplever at dette er problematisk i forhold til behandling(noe det selvfølgelig kan være innenfor psykiatri spesielt),synes jeg man kan prøve å bytte til en annen.Derfor..å henge ut leger ved navn blir for meg helt unødvendig,ettersom det stort sett begynnes ut fra kjemi.Det kan selvfølgelig utveksles meninger på pm,men her i forumet hører det ikke hjemme.

Takk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her kommer et svar til tema.

Jeg har gått til henne en periode, og er veldig fornøyd. Varm og god fremtoning og flink etter det jeg kan avgjøre.

Jeg anbefaler henne virkelig!

Gjest dumdum
Skrevet

Det er forkastelig fordi behandling er fullt av subjektive oppfatninger!

Det kan være du er psykisk svak, og derfor tar deg nær av noe en lege spør om.

Jeg som på andre siden ikke har psykiske problemer ser ikke noe problem med dette spørsmålet.

Ergo: du synes legen er dritt, jeg synes legen er helt ok.

Skjønner? Da er det dumt at folk skal sitte her inne og henge ut profesjonelle på den måten pga sin EGEN OPPFATNING. Hvis jeg må vente 10 min på en lege så kan jeg tenke "jaja, de har det sikkert veldig opptatt idag", enn at jeg tenker "fy søren for et drittsted".

Husk at disse folka er også mennesker, som sikkert gjør så godt de kan som deg og meg. Noen mennesker har vi bedre kjemi med. Dette spesielt med psykologer! Det handler om kommunikasjon og kjemi, derfor bytter noen psykolog, mens andre trives med den de har.

Forskrekket over at en psykologistudent kan spørre om noe så åpenbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...