AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Beina mine er ganske okei, bortsett fra innsiden øverst, der går de helt sammen og lårene gnisser sammen. Kan ikke gå med sommerkjole med vanlig truse/boxer under uten å bli sår på innsiden av lårene. Er litt kjedlig å dra på seg en strømpebukse midt på sommer'n eller aldri kunne gå i kjole eller skjørt.. Noen som vet om det er noe å gjøre med dette? De er slik uansett hvor mye jeg veier eller hvor mye jeg trener.. Er åpen for det meste, også plastisk kirurgi. Noen med erfaring?
Gjest smexi hellcat Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Har hatt det samme som deg, husker ikke helt hva jeg gjorde for at det gikk vekk, alt jeg husker var at jeg brukte body lotion mye, etter hvert ble låra mine glatte og ingenting gnikket lenger. - xx C.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Mamelukk? Har samme problem selv jeg. Men ingen løsning, dessverre.
Gjest Airi Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Jeg tror ikke det er så dumt å smøre seg med olje/boldylotion
lilletuss87 Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 body lotion funker har hatt samme problem før, men de gnisser nå også, men blir ikke sår lenger og sånn etter at jeg har begynt å smøre meg med body lotion stort sett daglig prøv det en periode og se om det funker på deg også lykke til!!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Ts her Kanskje bodylotion hadde vært lurt ja, men det gjør at det ikke blir sårt dere tenker på? Får også eksem i perioder.. Kunne gjerne tenke meg å bli kvitt disse bulene, synes de er noe herk :gjeiper:
Gjest Airi Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Ts her Kanskje bodylotion hadde vært lurt ja, men det gjør at det ikke blir sårt dere tenker på? Får også eksem i perioder.. Kunne gjerne tenke meg å bli kvitt disse bulene, synes de er noe herk :gjeiper: Jeg ble ganske sår mellom beina en periode, men etter at jeg begynte å smøre meg med kroppsolje er jeg det ikke lenger. Vet ikke om det er en sammenheng, men det virker logisk. Det funker vel som "smørning".
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Den gode gamle sykkelshortsen er et fint triks her om du ønsker å gå med skjørt/kjole. Om du får eksem på lårene vil jeg anbefale å smøre med skikkelig feite kremer - spør på apoteket, der har de et par gode.
Mnaari Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Hva med å klippe beina av en tynnstrømpebukse slik at den blir som en sykkelshorts? 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 Smøring og slikt er jo ikke noe som varig forandrer huden. Det fungerer så lenge kremen/oljen sitter utenpå huden og gjør den glatt, men så fort den slites av eller suges opp av huden, vil jo problemet oppstå igjen. Så dersom man skal være ute blant folk lenge av gangen og ikke har muligheten til å smøre seg med jevne mellomrom, fungerer kremer og slikt dårlig. Selv synes jeg korte bukser (korte nok til at de ikke synes under skjørtet) er det mest effektive. Kjøper/lager man dem skikkelig vide og ledige, blir de ikke ubehagelige heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå