AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har endel komplekser med meg selv. Uten at jeg vil nevne hvem jeg er eller hvilken alder jeg er i. Jeg har endel hår nedentil, og jeg lurer egentlig på hva gutter/menn foretrekker? Hår eller ikke, jeg har barbert med nedentil en gang, riktig nok ikke hele da jeg er livredd for å skjære meg. Det endte med irriterte hårsekker som ble sårt samt at hårene ble veldig såre. Jeg har også endel hår ved bikinilinjene, noe som jeg tenker å fjerne med hårfjerningskrem. Dette er en kompleks for meg da jeg har problemer med å gå i bikini om sommeren og slikt. Og ja, jeg vet virkelig ikke hva gutter/menn foretrekker. Noen erfaringer? Jeg har også noen få svarte hår på hver sin side av munn. De synes nå ikke så godt, men jeg ser den jo veldig godt når jeg ser med i speile. Lest at man kan nappe dem, og det vil da ødelegge hårsekkene slik at det vil bli færre og tynnere. Dette er jo ikke noe stort problem. Men hva tenker dere? Takk for svar...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Først så syns jeg du skal gjøre det DU vil. Men for å komme med noen forslag da, så kan du trimme håret nedentil. 1cm for eksempel. Du kan bruke hårfjerningskrem til bikinilinjen, da ser det penere ut når du bruker bikini og undertøy. Og du føler deg kanskje fresher også Og de hårene på overleppen kan du fint nappe, det skader nok ikke Men igjen, du må gjøre det du føler deg komfortabel med!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Først så syns jeg du skal gjøre det DU vil. Men for å komme med noen forslag da, så kan du trimme håret nedentil. 1cm for eksempel. Du kan bruke hårfjerningskrem til bikinilinjen, da ser det penere ut når du bruker bikini og undertøy. Og du føler deg kanskje fresher også Og de hårene på overleppen kan du fint nappe, det skader nok ikke Men igjen, du må gjøre det du føler deg komfortabel med! Litt mer spesifikk? Mener du at hårene burde være rundt 1cm eller at jeg burde trimme dem ned 1 cm? De er ganske så lange, og jeg har hår langt opp. Ikke til magen, men uff. Det er ukomfortabelt. Kommer nok til å bli at jeg trimmer. Men hva er det gutter/menn foretrekker?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Ikke bry deg om hva menn foretrekker! Gro en ryggrad kvinne.
Rights Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Du spør om en manns mening! Har aldri vært borti en jente med MYE busk (slik at det er hår på innsiden av lårene osv). De jeg har vært borti har hatt noen søte små busker. Men trenden er jo slik at alle tar vekk busken! Men ja.. hva var det jeg skulle frem til? Jeg synes det er digg både med og uten hår. Her er en søt busk: Vet ikke helt jeg.. tror det er noe dyrisk i meg som våkner (eller at jeg innbiller meg det), når det er litt hår til stede. YUM YUM YUM. Men ja takk begge deler ! Disclaimer: DETTE ER BARE MIN MENING ! Den skal du gi faen i uansett.. Gjør det du trivst med selv
Sulemu Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Hvis du har så store komplekser, så kan du jo prøve å vokse deg? Dra til en hudpleiesalong og få utført en brasiliansk voks. Jeg gjør dette jevnlig, og resultatet blir bra! Da kan du også velge om du vil ta vekk alt, eller om du vil beholde en liten stripe eller lignende, med hår. Det er hygienisk, og man føler seg mer vel! Men ikke tenk på hva menn foretrekker. Tenk på deg selv, og hva du syns er komfortabelt
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Noe hår nedentil er helt fint, men da mener jeg en veltrimmet stripe på venusberget. Rundt leppene skal det være hårløst, og hår utenfor bikinikanten er helt ut. Ansiktshår er også svært negativt. Det passer på menn, men på kvinner ser det bare rart ut. Så få de fjernet, nappe eller barbere. Dette er altså min mening!
Gjest Kim Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Jeg foretrekker helbarbert. Kraftig kjønnsbehåring sender 60talls vibber og ser litt ufresht ut.
lovedrug Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 (endret) Helbarbert er best ! slipper og få mensen og utflod over hele greia ihvertfall:P Endret 7. januar 2011 av lovedrug
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Hva de fleste ovenfor sier. Glattbarbert eller en liten stripe på venusberget, men absolutt ikke urskog. Jeg har faktisk dratt på meg klærne og gått fra hva som hadde ville blitt en ONS, ene og alene fordi hun hadde for mye hår nedentil. Flott dame ellers, men mistet all tenning når jeg så alt håret. Men valget er selvsagt ditt!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 Helbarbert er best ! slipper og få mensen og utflod over hele greia ihvertfall:P Og noen som har noen råd om hvordan man kan helbarbere uten å få ømme og irriterte hårsekker? Og eventuelt skjære seg.
Gjest Nabojenta Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Og noen som har noen råd om hvordan man kan helbarbere uten å få ømme og irriterte hårsekker? Og eventuelt skjære seg. Bruk sånn liten blå renseflaske som du kan få kjøpt på kondomeriet
Gjest Kim Skrevet 7. januar 2011 #13 Skrevet 7. januar 2011 Trikset når man barberer seg er å: 1. Sørg for at håret er skikkelig vått 2. Bruk barberskum av god kvalitet 3. Bruk en skarp høvel 4. Barber med hårveksten 5. etter førstegangsbarbering påfører du et nytt lag barberskum og tar en runde til. 6. Skyll godt 7. Smør med fuktighetskrem. Disse rådene gjelder samme hvor på kroppen du barberer deg.
elinf Skrevet 8. januar 2011 #14 Skrevet 8. januar 2011 da jeg holdtpå men en gutt spurte han om jeg kunne shave meg, andre gutter liker også det, de synes det er litt ekkelt og de liker at du er glatt og ikke hårete.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå