Gå til innhold

Finnes det nettpoliti?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på en del forum, yahoo answers og likt at plutselig så står det at meldingen er slettet av nettpolitiet. Hva er dette for noe? Bare tull eller finnes det et nettpoliti som kan slette ting på alle nettsider? Har også hørt noen rykter om det, men vet ikke hva jeg skal tro.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke nettsider skjer det på?

Det finnes ikke nettpoliti. Kripos har ansatte som overvåker en del trafikk og programmer som gjør det, men de bryr seg ikke stort om annet enn kriminalitet.

På kg har vi jo moderatorer da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har sett det har stått på youtube og answers yahoo at meldingen er slettet av nettpoliti (cyber police) og har sett det på en rekke forum også og har hørt andre true andre med det og hørt folk si at de har blitt anmeldt til nettpolitiet. Etter hva jeg har hørt så er de i usa, men driver å kontrollerer hele internett med sensurer uten at de eier nettstedet eller er moderatorer.

Er så mange som snakker om dem nå men aner ikke hva jeg skal tro. Virker jo litt rart at amerikanske myndigheter skal begynne å kontrollere norske (eller andre land) forum og netttjenester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...